کد خبر: 794707
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۴
موضع ضد صهيونيستي در شبكه‌هاي مجازي اوج گرفت
در آستانه روز جهاني قدس، شبكه‌هاي مجازي شاهد اوج‌گيري احساسات ضدصهيونيستي است و در حركتي خود جوش كمپين‌هايي براي مبارزه با رژيم صهيونيستي در اين شبكه‌ها شكل گرفته است. يكي از اين كمپين‌ها كه با استقبال خوبي نيز روبه‌رو شده «اسرائيل را بر مي‌چينيم» است.
به گزارش «جوان»، كمپين «اسرائيل را بر مي‌چينيم» با انتشار بيانيه‌اي از عموم مردم براي مشاركت در اين كمپين و حضور گسترده در مراسم روز جهاني قدس دعوت كرد. متن بيانيه اين كمپين به اين شرح است: سلول‌هاي جدا شده از اسرائيل به عنوان متعفن‌ترين غده سرطاني عالم در پوستين دشداشه‌هاي سفيد آل‌سعود و آل خليفه و زير پرچم‌هاي سياه و شيطاني داعش به پيكره ملل مظلوم اسلام گسيل داده شد به اين اميد كه در افكار خواب‌آلود بشر و رسانه‌ها، ديگر «اسرائيل» دشمن شماره يك امنيت منطقه و جهان تلقي نشود. سناريويي كه از سوي ولي امر مسلمين جهان در اوج جنايات تكفيري‌ها با جمله «فلسطين همچنان مسئله اول جهان اسلام است» به حكام و ملت‌هاي مسلمان هشدار داده شده است. البته هر ساله كه سنت روز قدس مانند يك نهر آبادگر، همچون زمزم، تسنيم و سلسبيل در جمعه پاياني ماه خدا جاري مي‌شود، دور انديشي پيامبرگونه امام مستضعفان و پابرهنگان عالم در برابر خباثت ديرينه يهود آشكارتر مي‌شود. اين روزها تير سه شعبه امريكا، انگليس و اسرائيل از كمان عربستان، رژيم سفاك بحرين، تركيه اردوغان و با پياده نظام تكفير، ترور و انتحار بر گلوي كودكان بي‌پناهي مي‌نشيند كه نسخه نسل‌كشي آنها در اتاق فكرهاي نظامات ليبرال سرمايه‌داري دنيا سال‌ها قبل پيچيده شده است.

نسخه‌اي كه تمام داشته‌هاي جريان سلطه از جنگ‌افزار‌هاي نظامي مدرن گرفته تا نرم‌افزار‌هاي مجازي فضاي سايبر در اختيار اجراي آن قرار دارد و خرج آن نيز نه از جيب دول غربي كه از دلارهاي نفتي خاورميانه تأمين مي‌شود. از سوي ديگر پازل شوم شبكه صهيونيستي حاكم بر جهان سلطه، وارونه نمايي مضحك حقايق منطقه به كمك ايادي خود فروخته و سست عنصري است كه پيش‌تر در آستين خود پرورش داده‌اند تا با بهره‌كشي رايگان از آنها گروه‌هاي اسلامي مقاومت در منطقه ازجمله حزب‌الله لبنان را با گستاخي تمام تروريست ناميده و كمك‌هاي مردم و حكومت‌هاي آزاده عالم به مجاهدان مخلص خدا را «پولشويي» قلمداد كنند. باشد كه مفري باشد براي تروريست‌هاي تكفيري و البته بهانه‌اي براي تحريم و فشار بر انقلاب اسلامي.  با اين حال تمام آتش‌افروزي‌ها براي نجات اسرائيل، چنگ انداختن به ريسمان پوسيده‌اي است كه همه وصله و پينه‌هاي دلاري و نفتي به تعبير رهبر معظم انقلاب اسلامي ايران اسرائيل را آنسوتر از 25 سال آينده روي پا نگاه نخواهد داشت. با همين نگاه و پيش از سي و هشتمين راهپيمايي جهاني روز قدس در زير و بم شبكه‌هاي اجتماعي مجازي هشتگ‌ها و كليد واژه‌هاي پر از خشم و نفرت به استقبال محو نماد شيطان از روي زمين رفته‌اند و كمپين فراگير امت حزب‌الله به صورت خود‌جوش براي ريشه كني اين شجره خبيثه شكل گرفته است. پس همه با هم در كمپين «اسرائيل را برمي‌چينيم» براي تحقق وعده الهي هم صدا خواهيم شد.
علاقه‌مندان مي‌توانند كمپين مردمي «اسرائيل ـ را ـ برمي‌چينيم» را در شبكه‌هاي اجتماعي دنبال كنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار