کد خبر: 794695
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۲
دزد تكرو كه گوشي سرقتي را به خواهرش هديه داده بود، با رديابي‌هاي پليس دستگير شد و به 37 سرقت از منزل اقرار كرد.
به گزارش خبرنگار ما، 14 تيرماه سال قبل مردي وارد كلانتري تهرانپارس شد و گزارش سرقت از خانه‌اش را اعلام كرد. او گفت وقتي از محل كارم به خانه برگشتم، ديدم كه قفل در آپارتمانم تخريب شده است. وارد كه شدم وسايل خانه به هم ريخته بود، مطمئن شدم كه دزد به خانه زده است. بعد از بررسي فهميدم كه 5/2 ميليون تومان پول نقد، دو گوشي تلفن همراه، مقداري طلا و وسايل ديگر كه در مجموع 31 ميليون تومان ارزش داشت، سرقت شده است.

بعد از مطرح شدن شكايت، تحقيقات در اين باره به جريان افتاد تا اينكه مدتي قبل مأموران پليس متوجه شدند يكي از گوشي‌هاي سرقتي فعال شده است. در بررسي‌هاي بعدي مشخص شد كه گوشي در اختيار زني 22 ساله است. مأموران پليس در تحقيقات بيشتر فهميدند كه برادر اين زن به اتهام سرقت دستگير شده و به زندان افتاده است. بعد از آن بود كه زن جوان به دستور قاضی علي وسيله ايردموسي، بازپرس شعبه پنجم دادسراي ويژه سرقت بازداشت شد.

 او وقتي مقابل قاضي قرار گرفت، گفت: از سرقتي بودن گوشي خبر نداشته و برادرش آن را هديه داده است. بعد از مطرح شدن اين ادعا بود كه برادر وي به دستور قاضي از زندان به دادسرا منتقل شد. متهم 21 ساله روز گذشته وقتي مقابل قاضي قرار گرفت به 37 سرقت از منزل اقرار كرد. او گفت شغل من مسافربري بود، اما در باز كردن قفل در منازل مهارت خاصي داشتم. يك روز وسوسه شدم تا از اين مهارتم براي سرقت از خانه‌هاي مردم استفاده كنم. تصميم گرفته بودم با سرقت پولي پس‌انداز و شغل مناسب‌تري براي خودم فراهم كنم تا اينكه چند روز قبل هنگام سرقت از يك خانه دستگير شدم، اما به سرقت ديگري اقرار نكردم تا اينكه با بر ملا شدن سرقت آن گوشي مجبور شدم به سرقت‌هاي ديگر هم اقرار كنم. متهم گفت: هنگام سرقت از يك خانه، آن گوشي را كه داخل كارتن بود، سرقت كردم. بعد آن را به خواهرم هديه دادم، اما فكر نمي‌كردم كه به اين وسيله گرفتار پليس خواهم شد. متهم براي انجام تحقيقات بيشتر در اختيار مأموران پليس آگاهي قرارگرفت.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار