کد خبر: 794645
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۳

پیشکسوت پرسپولیس معتقد است مدیرعامل این تیم از مشاوران خوبی برخوردار نیست.

وحید قلیچ

وحید قلیچ در گفت‌وگو با ایسنا در پاسخ به این سوال که نظر او راجع به اتفاقات رخ داده میان باشگاه پرسپولیس، طارمی و رضائیان چیست، گفت: صحبت اولیه من خطاب به طارمی و رضائیان است. کاش اینقدر شجاعت داشتید تا با احساسات مردم بازی نکنید. تاسف‌آور است که این دو نفر سر مردم کلاه گذاشتند. سالی که پرسپولیس به دنبال قهرمانی بود این دو نفر پرسپولیس را ترک کردند و نشان دادند پرسپولیسی نیستند چون اگر پرسپولیسی بودند عرق‌شان را به این تیم نشان می‌دادند و با تمام وجود حتی برای یک سال هم که شده به میدان می‌رفتند. من برای این دو نفر متاسفم که با علائق مردم بازی کردند؛ همان مردمی که سال گذشته آنقدر پرسپولیس را تشویق کردند تا به صدر جدول برود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بهتر نبود باشگاه پرسپولیس قراردادهای این بازیکنان را به گونه‌ای دیگر می‌بست، اظهار کرد: من فکر می‌کنم طاهری مشاوران خوبی ندارد. پرسپولیس باید دو بازیکن خارجی خوب می‌گرفت تا این اتفاق نیفتد. سوال من از طاهری این است که الان رفتید از کنعانی‌زادگان شکایت کرده‌اید، چه اتفاقی می‌افتد؟ این بازیکن را چه کار می‌کنند؟ حالا شنیدم به دنبال شکایت از رضائیان هم هستند، وقتی می‌گویم مشاور خوب ندارد همین است. مشاور خوب در این زمان‌ها کمک می‌کند.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان در پاسخ به این سوال که توقعش از این تیم در فصل پیش‌رو چیست، گفت: من آینده را با وجود اینکه طارمی و رضائیان رفته‌اند خیلی روشن می‌بینم. کاش چهار، پنج بازیکن دیگر پرسپولیس هم که مثل آنها به فکر پول هستند هم از پرسپولیس می‌رفتند تا ثابت شود پرسپولیس به نفر وابسته نیست و متصل به تماشاگرانش است. این تماشاگران همیشه پشت پرسپولیس هستند و پرسپولیس با رفتن این بازیکنان به هیچ وجه لطمه نمی‌خورد.

انتهای پیام

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار