کد خبر: 794591
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰
نخستین رزمایش پدافند پرتویی منطقه کاشان در شمال استان اصفهان و شهرستان کاشان برگزار مي‌شود

به گزارش خبرنگار «جوان»، معاون استاندار و فرماندار کاشان در اولین جلسه قرارگاه پدافند پرتویی کاشان گفت: برگزاری اين قبيل رزمایش ها در حوزه های مختلف برای ارزیابی آمادگی های اختصاصی و عمومی مردم و مسئولین در هر منطقه و شهرستان است.

حمیدرضا مومنیان با بیان این که برگزاری رزمایش پرتویی یک فرصت برای ارتقاء توانمندی ها و به روزرسانی تجهیزات شهرستان ایجاد کرده، افزود: طراحی، آموزش، تمرین و تکرار فرآیند و کسب آمادگی بیشتر  از اهداف این رزمایش است. بر این اساس کلیه دستگاههای امدادی شهرستان موظف هستند کمبودها و نیازهای خود را به قرارگاه گزارش نموده تا از طریق استان و مرکز نسبت به تجهیز و به روزرسانی آن اقدام لازم انجام گیرد.

وي ادامه داد: آموزش ها در خصوص رزمایش پرتویی کاشان  در دو سطح مسئولین و کارکنان و بخش دوم؛ آموزش های مردمی مورد توجه قرار گرفته و برنامه ریزی شده است. آموزش کاربردی بستر توسعه همه جانبه کشور است.

مومنیان راه اندازی رادیو کاشان را از دیگر نتایج برگزاری این رزمایش عنوان کرد و گفت: راه اندازی رادیو کاشان این امکان را در اختیار متولیان امر قرار خواهد داد تا بخشی از آموزش ها عمومی را از طریق رادیو کاشان ارائه نموده و اطلاع رسانی نمایند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار