کد خبر: 794579
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۸

نتایج ضعیف تیم ملی بوکس در مسابقات گزینشی المپیک در باکو پس لرزه های زیادی داشت تا جایی که سرمربی تیم ملی به یکی از اعضای کادر فنی اتهاماتی وارد کرد. استکی که تمایلی نداشت جواب حرفهای انصاری را بدهد، گفت: این حرفها را از مراجع قانونی پیگیری می‌کنم و انصاری باید پاسخ دهد.

علیرضا استکی

علیرضا استکی، مربی تیم ملی بوکس در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایسنا در پاسخ به این سوال که انصاری در صحبت هایش عنوان کرده شما در مسابقات بوکسورها تحریک به مبارزه نکردن آنها میکردی و آیا این موضوع درست است؟ اظهار کرد: من به احترام موی سپید و سن  و سال آقای انصاری تمایلی به پاسخ دادن به این حرف‌های بی پایه و اساس ندارم و همه این اتهامات را از طریق مراجع قانونی پیگیری می کنم و او باید پاسخ دهد.

وی افزود: نیازی به پاسخ دادن ندارم چرا که خودش در صحبت هایش جواب خودش را داده است. او باید در مراجع قانونی پاسخ دهد و این حرف‌ها را ثابت کند. این بار دومی است که انصاری علیه من صحبت می کند و گویا وقتی نتوانسته نتیجه بگیرد دیواری کوتاهتر از استکی پیدا نکرده است.

سرمربی سابق تیم ملی بوکس با تاکید بر این که او هیچ گاه به تیم ملی و کشورش خیانت نکرده و نخواهد کرد، خاطر نشان کرد: اگر می خواستم خیانت کنم و یا این کارهایی که انصاری می گوید را انجام می دادم شرایطم خیلی بهتر از حالا بود. خیانت آن است که انسان قولی بدهد و نتواند به قولش عمل کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار