کد خبر: 794546
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹
رییس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از لغو محدودیت‌های ترافیکی اعمال شده در منطقه شهران خبر داد.

سرهنگ مراد مرادی با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی اعمال شده در منطقه شهران که در پی انفجار لوله گاز و نشست تونل مترو در این منطقه رخ داده بود، گفت: از ساعت 10 صبح امروز کلیه محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی اعمال شده در منطقه شهران برداشته شد و تردد به شکل عادی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه عملیات روکش آسفالت در این منطقه انجام شده است، ادامه داد: همچنین با توجه به اینکه در پی این حادثه به برخی از تابلوها، علائم، و چراغ‌های راهنمایی و رانندگی خساراتی وارد شده بود، نسبت به ترمیم و نصب مجدد این تابلوها اقدام شده و در حال حاضر کلیه تابلوها، چراغ‌ها و علائم، در منطقه نصب شده است.

به گفته رییس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، همچنین نسبت به خط‌کشی کف خیابان نیز اقدامات لازم انجا مشده است.

مرادی درباره وضعیت ترافیکی در منطقه شهران نیز گفت: در حال حاضر با باز شدن مسیر، مشکل ترافیکی خاصی در محل وجود ندارد و تردد به شکل روان در حال انجام است.

رییس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به وقوع این حادثه اظهار کرد: از  همان دقایق نخست وقوع انفجار ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی در محل حاضر شده و تمهیدات ترافیکی به منظور تسهیل در آمد و شد امدادگران و همچنین تلاش برای به حداقل رساندن زحمات ساکنان در عبور و مرور انجام شده، البته مردم نیز همکاری خوبی با پلیس داشته‌اند.

منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار