کد خبر: 794446
تعداد نظرات: ۲۸ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۰
روحاني: چرا دستگاه‌هاي نظارتي فيش‌هاي نجومي را نديدند؟! / سراج: زورمان به لابي دولتي نرسيد / در روزي که سران قوا براي سخنراني در همايش قوه قضائيه به سالن اجلاس سران دعوت شده بودند، پاي حقوق‌هاي نامتعارف و نجومي و برجام نيز به اين همايش باز شد.
در روزي که سران قوا براي سخنراني در همايش قوه قضائيه به سالن اجلاس سران دعوت شده بودند، پاي حقوق‌هاي نامتعارف و نجومي و برجام نيز به اين همايش باز شد. رئيس‌جمهور طي سخناني در اين همايش درباره دريافت‌هاي نجومي، انگشت اتهام را به سوي نهادهاي نظارتي برد و گفت: سازمان بازرسي کل کشور، ديوان عدالت اداري و ديوان محاسبات به صورت سالانه در مخارج، ورود و به شکايت افراد رسيدگي مي‌کنند اما در عين حال مي‌بينيم که برخي حقوق‌هاي غيرمتعارف گرفتند. روحاني سپس نتيجه گرفت فيش‌هاي حقوقي برخي مديران نشان از اين دارد که در اين زمينه غفلت صورت گرفته است؛ این حواله کردن موضوع فیش‌ها به نهادهای نظارتی نوعی فرسایش برخورد با دریافت‌کنندگان حقوق‌های نجومی را در پی دارد، در حالی که قوا و به‌ویژه دولت باید در این‌باره خود را مسئول بدانند. البته سخنان رئیس‌جمهور  با واکنش رئيس سازمان بازرسي مواجه شد و سراج در حاشيه اين همايش در جمع خبرنگاران پرده از انتصاب مديرعامل بانک رفاه برداشت که به‌رغم مخالفت اين سازمان و با وجود تخلفات مالي،  با لابي و فشار يکي از مديران دولتي به اين سمت منصوب شده بود. با اين حال آنچه که در سخنراني سران سه قوه مشهود بود، عزم آنها براي مبارزه با مفاسد اقتصادي بود.
 
رئيس‌جمهور با تأکيد بر اينکه برخورد با رانت و فساد بايد با جديت ادامه يابد به معضل پرداخت حقوق‌هاي نجومي به برخي مديران دولتي اشاره کرد و گفت: با اين معضل حتماً برخورد مي‌کنيم و نتيجه را به اطلاع مردم خواهيم رساند.
به گزارش خبرگزاري صداوسيما، روحاني گفت: در هيچ کشوري، امنيت حفظ نخواهد شد مگر اينکه مردم در پناه قوه قضائيه بي‌طرف، عالم و آگاه و پيشرو در مبارزه با مجرمين و ايجاد عدل و داد، زندگي کنند. وي افزود: قوه قضائيه بايد مورد اعتماد جامعه باشد و هر مقدار، اين اعتماد بيشتر باشد در آن جامعه، امنيت قضايي بيشتر خواهد بود. رئيس‌جمهور در ادامه، امنيت کشور را به دليل وجود قوه قضائيه‌اي توانا دانست و گفت: اگر سرمايه‌اي از خارج از کشور وارد اين سرزمين مي‌شود به دليل اعتماد به قوه قضائيه‌اي سالم و عادلانه در اين کشور است. وي افزود: امروز ما در شرايطي هستيم که نيازمند به قوه قضائيه‌اي قوي، چابک و به روز هستيم، قوه قضائيه‌اي که بتواند پناهگاهي براي مردم سرزمين ما باشد. رئيس‌جمهور خاطرنشان کرد: اگر همه مردم مي‌توانند شب به راحتي در کنار خانواده سر به بالين استراحت بگذارند به دليل وجود قوه قضائيه‌اي توانا است. روحاني در ادامه افزود: دستگاه قضا پيش از آنکه به رفع تخاصم، رسيدگي به شکايت مردم، احقاق حقوق مردم و اجراي عدالت بپردازد بايد مورد اعتماد جامعه باشد. رئيس‌جمهور گفت: قوه قضائيه در کنار ختم رسيدگي به پرونده‌ها بايد به سؤالات ذهن مردم هم پايان دهد. وي فريادرس نهايي مردم را قوه قضائيه و قضات دانست و گفت: در جامعه ما مردم بايد احساس کرامت و عزت کنند و حقوق شهروندي مردم محترم شمرده شود. روحاني خاطرنشان کرد: آنچه ما در خصوص آن در برجام و مذاکرات هسته‌اي تلاش مي‌کرديم و بزرگ‌ترين هدف ما در برجام ايجاد شرايط مناسب در داخل کشور براي رونق اقتصادي و اشتغال نسل جوان ما بود.

رئيس‌جمهور سپس به موضوع فيش‌هاي حقوقي اشاره کرد و گفت: اين موضوع بايد درمان و با آن برخورد شود و دولت نيز با متخلفان برخورد مي‌کند و نتيجه را به اطلاع مردم خواهد رساند. روحاني ادامه داد: سازمان بازرسي کل کشور، ديوان عدالت اداري و ديوان محاسبات به صورت سالانه در مخارج ورود و به شکايت افراد رسيدگي مي‌کنند اما در عين حال مي‌بينيم که برخي حقوق‌هاي غيرمتعارف گرفتند. وي گفت: فيش‌هاي حقوقي برخي مديران نشان از اين دارد که در اين زمينه غفلت صورت گرفته است. رئيس‌جمهور ادامه داد: بايد حواسمان باشد که در موضوع فيش‌هاي حقوقي برخي مسئولان، چهره اکثر مديران سالم و فداکار جامعه خدشه‌دار نشود و اين موضوع نياز به کمک هر سه قوه دارد.
   
دستگاه قضايي مجموعه‌اي مقتدر است
سخنران ديگر همايش قوه قضائيه رئيس مجلس شوراي اسلامي بود. علي لاريجاني با تأکيد بر اينکه قوه قضائيه با وجود همه مشکلات، قانون را اجرا و در برابر فشارها ايستادگي مي‌کند، گفت: دستگاه قضايي کشورمان مجموعه‌اي مقتدر است. وي ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهيد بهشتي و ياران باوفايش افزود: ‌هر سال قوه قضائيه در همايشي سراسري براي هماهنگي بين قوا برنامه‌هاي خوبي را تدارک مي‌بيند که اميدواريم از اين شرايط براي ايجاد فرصت‌هاي بهتر به منظور خدمت به مردم استفاده کنيم. وي تأکيد کرد: قوه قضائيه در طول اين سي و اندي سال پس از انقلاب اسلامي که ظهوري نو در کشور داشته، از نگاه برجسته‌اي برخوردار است که اين مهم به همت قضات ارزشمند و با وجدان دستگاه قضا تحقق يافته است. رئيس مجلس شوراي اسلامي گفت‌: اين که در سال‌هاي اخير برخي پرونده‌هاي مهم و پرسر و صدا که معلوم نيست در ساير کشورهاي در حال توسعه ديگر اين چنين بررسي شود، پيگيري شده حکايت از تحقق قانون در کشور دارد. لاريجاني در ادامه با بيان اينکه قانون سازمان مبارزه با مفاسد اقتصادي با کمک قوه قضائيه تدوين شده است، افزود: اين موضوع در اين مجلس به زودي در دستور کار قرار خواهد گرفت و کارشناسي‌هاي زيادي روي آن سامان داده شده است. رئيس مجلس شوراي اسلامي همچنين گفت: مطالعاتي در مرکز پژوهش‌هاي مجلس صورت گرفته است و با استفاده از تجربيات قوه قضائيه تجديدنظري در قانون مبارزه با مواد مخدر صورت مي‌گيرد.
   
تدارک امريکايي‌ها براي ساماندهي نوعي ديگر از تحريم‌ها
 رئيس مجلس شوراي اسلامي گريزي هم به مسئله توافق هسته‌اي زد و گفت: يکي از موضوعاتي که براي کشورمان پيش آمد، برجام بود که نظام با چشم بينا مسير توافق هسته‌اي را انتخاب کرد اما بايد ببينيم که غربي‌ها و امريکايي‌ها در پس اين توافق چه فکري انديشيده‌اند؟ آيا همانطور که در گذشته مي‌گفتند امروز هم دنبال مي‌کنند يا جور ديگري به مسئله مي‌پردازند. لاريجاني گفت: به نظر مي‌رسد امريکايي‌ها در مسير برجام نقاط ضعفي را برجا گذاشته‌اند که برخي از آنها مربوط به برچيدن تحريم‌ها به طور جامع است مخصوصاً در بخش بانک‌هاي بزرگ اين نقص را مي‌بينيم که در بانک‌هاي درجه2 و 3 در حال کارکردن هستند اما اشکال همچنان وجود دارد. وي افزود: ‌علاوه بر اين اضطرابي را هم براي سرمايه‌گذاري در ايران به وجود مي‌آورند که برخلاف توصيه‌هاي ظاهري‌شان، در پشت صحنه؛ خزانه‌داري و ديگر بخش‌ها اضطراب را تشديد مي‌کنند که در ايران سرمايه‌گذاري صورت نگيرد. رئيس مجلس گفت: يک بخش تدارکات امريکايي‌ها ساماندهي نوعي از تحريم‌هاي ديگر است که قطعاً بايد در مقابل اين رفتارها واکنش نشان دهيم، در خود توافق هسته‌اي هم اين مسائل به وجود آمده و بايد مراقب بود.
   
آراي قضايي وحي منزل نيست
سخنران پاياني همايش قوه قضائيه آيت‌الله صادق آملي‌لاريجاني بود. وي با اشاره به گزارش عملکرد سالانه اين قوه افزود: بيش از 11 ميليون پرونده در محاکم دادگستري و بيش از 3 ميليون پرونده در شوراي حل اختلاف رسيدگي شده است و اين حجم گسترده خدمات در دستگاه قضايي کشور حاکي از تلاش کارکناني است که بار اين خدمات را بر دوش کشيده‌اند و به دليل کثرت اين خدمات ممکن است اين فعاليت‌ها را نبينيم. رئيس دستگاه قضا با اشاره به اينکه گاهي نسبت به اين زحمات شبانه‌روزي بي‌توجهي مي‌شود که بايد اين زحمات را قدر دانست، افزود: اعتماد مردم نيز در امنيت کشور دخيل است و در سخنان رئيس‌جمهوري نيز به اين امر اشاره شد که قوه قضائيه نقش مهم و قابل توجهي در امنيت کشور ايفا مي‌کند.
 
آيت‌الله صادق آملي‌لاريجاني در ادامه سخنان خود افزود: در ارزيابي‌هاي قوه قضائيه، برخي انتقاداتي را به اين دستگاه وارد مي‌دانند که بنده به عنوان رئيس قوه و همين‌طور قضاتي که در اين مجموعه خدمت مي‌کنند اعتراف و اذعان داريم که در دستگاه قضا کاستي‌هايي وجود دارد. وي گفت: بسياري از اين کاستي‌ها به ما تحميل مي‌شود، برخي قصور دستگاه قضاست و برخي ديگر از کاستي‌ها نيز تقصيراتي است که بروز مي‌کند و البته ما در دستگاه قضا با جديت با چنين تقصيراتي برخورد مي‌کنيم. رئيس قوه قضائيه با بيان اينکه ما از نقدهاي سازنده استقبال مي‌کنيم، افزود: عقل چنين اقتضا مي‌کند که نقادي منصفانه و سازنده باشد، ما نقد به دستگاه قضا را اشکال نمي‌دانيم بلکه آن را راه سازنده‌اي مي‌دانيم براي کاهش کاستي ها. وي با اشاره به اينکه آراي قضايي وحي منزل نيست، افزود: ممکن است اشتباهاتي در صدور رأي صورت بگيرد اما عقل و تواضع اقتضا مي‌کند دستگاه قضا به نقدهاي سازنده توجه داشته باشد، البته تا به حال نيز همين‌طور بوده و برخلاف برخي ادعاها، از نقدهاي سازنده استقبال مي‌کنيم ولي نسبت دادن نقد به چيزهاي ديگر نکته ديگري است.
   
مواهب‌بگيران ديروز، اپوزيسيون امروز!
آيت‌الله آملي‌لاريجاني افزود: از همين‌جا از برخي ارزيابي‌هاي نسنجيده مي‌خواهم گلايه کنم که در شب‌هاي ليالي قدر که شب حق و صدق است حرف‌هايي در ايام قوه قضائيه زده مي‌شود در حالي‌که اين همه خدمات عظيم دستگاه قضايي و تلاش‌هايشان براي امنيت کشور و سازمان يافتن امور اقتصادي جاي تشکر دارد که به جاي تشکر در هفته قوه قضائيه گاهي با استدلال‌هاي سخيف عليه قوه قضائيه سخن گفته مي‌شود. رئيس قوه قضائيه اضافه کرد‌: متأسفم در عين اينکه ما بايد از نقد سازنده استقبال کنيم اما اين‌گونه نيست که هر کسي از راه مي‌رسد با هر سخن بي‌حساب و کتابي و بدون توجه به محدوديت‌ها سخن مي‌گويد. وي با بيان اينکه گاهي توقعات ناصحيح و استدلالات نيز سخيف است، گفت: آقايي استدلال کرده که من در دفتر کارم بودم که شخصي آمده و به من گفته است من هيچ توقعي ندارم مگر اينکه شما بگوييد در دادگستري عادلانه به پرونده من رسيدگي کنند و اين فرد استدلال مي‌کند که چرا بايد اينگونه باشد که تن مردم بلرزد.

آيت‌الله آملي‌لاريجاني افزود: شما واقعاً استدلال را مي‌بينيد که به چه صورت است؟ يک کسي توقع دارد که دادگاه عادلانه رسيدگي کند و بعد استدلال مي‌کند که چرا کاري مي‌کنيد که تن مردم بلرزد؟ رئيس قوه قضائيه اضافه کرد‌: من براي اين جور ارزيابي‌ها و ارزيابي‌هاي بي‌حساب و کتاب خيلي متأسفم. وي گفت: ما گاهي نقش خودمان را اشتباه مي‌کنيم، کساني که الحمدلله از مواهب انقلاب به اندازه کافي بهره‌مند بوده‌اند، اکنون نقش اپوزيسيون پيدا کرده‌اند. آملي‌لاريجاني افزود: تمام محسنات و پيشرفت‌هاي انقلاب را زير سؤال مي‌برند و اميدهاي مردم را مي‌خواهند نااميد کنند، چرا؟ بدون اينکه توجه کنند کاستي‌ها وجود دارد.
غیر قابل انتشار: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۸
ناشناس
|
United Kingdom
|
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
1
5
اقای روحانی کلید شما در هارا برای طبقه اشراف فرصت طلب و طلبکار کشور باز کرده است
حقوق میلیونی و دریافتی میلیونی به عنوان «کمک هزینه اوقات فراغت فرزندان»! هجوم به ارزش های انقلابی و اسلامی کشور است
فرزند همان مدیری که شما پزش را می دهید که حقوقش را مثلا اصلاح کرده اید با همان کمک هزینه های چند صد میلیونی اوقات فراغت و حمایت یکی از سران فتنه وارد مجلس می شود تا اوقات فراغت بگذراند!!!
ولی اگر نمیدانید بدانیددر این کشور جایی برای عالی جنابان اشراف و اشرافی گری وجود ندارد و مدیران اشرافی باید پایین کشیده شوند
پاسخ ها
24 خردادي
| Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۷
روحاني عزيز مچكريم. اگر مخالفان راست مي گويند چرا در برابر اختلاسها سكوت كردند وهمراهي كردنددولت اختلاسگر قبلي را
خادم شما
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
1
3
باسلام
به نظر بنده اول باید اعلام شود پولهای به صندوق دولت برگشت شد یا خسیر .
حقوق های ماهای گذشته به صندوق واریزط شد یا خیر.
مدیران خاطی برکنار شدند یا خیر.
پاسخ ها
داود سجادی
| Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
مدیرعامل بانک صادرات با فیش حقوق ۶۵ میلیون تومانی: اگر عزلم کنید نزد بانک جهانی شکایت می کنم ‼️
مهرناز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
2
3
سایت جوان"متاسفانه فرسایشی کردن مطالبات مردم و فقط از شیوه گفتار درمانی استفاده کردن"روش
مدیریتی در کشورمان ست"که از دولت سازندگی شکل گرفت"ودر دولت کنونی در حد اعلای خود رسیده ست.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
1
2
اين آقايي كه رئيس قوه قضائيه درباره او و فرزندش و امكاناتي كه از بيت المال دارند . همان آقاي ناطق نوري نيست ؟!!!
مگر ايشان از پس از انقلاب تاكنون در مسئوليتهاي مختلف در اين كشور . همه كاره نبوده اند ؟!
چگونه كسي مي تواند در يك حكومت مسئوليت داشته باشد و آنگاه در نقش مخالف همان حكومت هم سخن بگويد ؟!

اين كه تف سربالاست كه به خودش برمي گردد !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
برادر عزيز نقد از خود هم باشد راست گفته
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
1
4
آقا يه سوال هست كه تو جيب هيچ رئيس جمهوري جوابش پيدا نميشه و اون اينه كه چرا اينقدر به شعور مردم توهين مي كنند ؛ بابا مالشون رو كه برديد ؛ چرا ديگه فحش مي ديد ؟ يعني توي رئيس اين مملكت نمي دوني دزدان و غارت گران بيت المال كيا هستند ؟ يعني احمدي نژاد نمي دونست كيا حقوق هاي غير شرعي و غير قانوني مي گيرند ؟ يعني الآن وزرا نمي دونند مديران و معاونينشان مشغول چه بخور بخوري هستند ؟

واقعاً كه ....
بياييد ديگه لااقل ساكت باشيد و اينقدر به دروغ نگوييد غاز مي گيريم و اردك سر مي دهيم .
بخدا آقاي رئيس جمهور خودتي .....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
بله ؛؛؛؛؛؛

واقعاً خودتی روحانی .....

یعنی همه ی مسئولین .... خودتونید


یه حساب سر انگشتی هم اگه بکنید ؛ اگه خمس مالتان رو از اول هم می دادید اینقدر سرمایه نمی تونستید بهم بزنید ...

علما همه خوابند .....

علمای دین بخوابید که معاونین و مدیران روحانی بیدارند ...
مستضعف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
1
3
باسلام :به نظرحقير باورش سخت است دركشوري كه زور رئيس بازرسي كشور به برادر رئيس جمهور نرسد . چطور زورشان به آفتابه دزد فلك زده بدبخت فقير ميرسد وبه قول رئيس قوه قضائيه براي 16ميليون نفر پرونده قضائي درست ميشود يعني از هر5نفر يكنفر پرونده قضائي دارد!(براي كشور شيعه خيلي بعيداست) ولي زورشان به يك صراف كه براي كشور رئيس بانك تعيين ميكند نمي رسد؟كاش ايشان استعفا دهند ويا انقلابي عمل كنند تا به خون شهيدان خيانت نشود ومردم را نسبت به آينده اميدواركنند انشاالله
پاسخ ها
داود سجادی
| Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
رئیس بازرسی کل کشور که تخلفی را میبیند باید سریعا به دادستان کل کشور گزارش دهد ،تعقیب یا عدم پیگرد را قاضی باید صادرکند.
داود سجادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
1
1
اگر دادستانی محترم با ایجاد یک معاونت اقتصادی نیرومند وفق بندسه ماده چهل وچهار قانون پ و ب هییت انتظامی بانکها را تشکیل میداد امروز شاهد این فساد نبودیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
داود جان چقدر ساده اي ؛
اينجا ايران است ؛ باز يكي بايد مي آمد اين هيئت انتظامي بانكها رو مي پاييد ؛
يه سري به كثافت كاري بعضي از عزيزان حراست در كل دواير دولتي و بانك ها بيانداز ؛ خيلي چيزها دستت مي آيد .
ناشناس
|
United Kingdom
|
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
1
3
امام حسین پیش از ظهر عاشورا در كربلاصحبت‌های زیادی كرد ولی هیچ كدام اثر نمی ‌كرد. در آخر حضرت فرمودند: فَقَدْ مُلِئَتْ بُطُونُكُمْ مِنَ الْحَرَامِ ؛ چون شكم‌های شما از حرام پرشده است ، حرف‌های من در شما اثر نمی گذارد.
...و اکنون که فیشهای حقوقی لو رفته، دلیل حرفهای برزمین مانده رهبر انقلاب و ولی زمان روشن شده است:
فیشهای ناحق همچو پرده ای بر گوش می مانند، کار دست آدم می دهند، دیگر نه صدای امام جامعه ات را می شنوی، نه نهیب هایش را می فهمی.

با این پولها دیگر نه می توان انقلابی ماند، نه انقلابی فکر کرد، نه انقلابی حرف زد و نه انقلابی پا به میدان گذاشت.

با این پولها باید هم مسکن مهر مزخرف باشد، نامه های مردم که خیلی هاشان لنگ پانصدهزار تومان وام هستند، باید هم اسباب خنده و مضحکه تان را فراهم کند،و شبهای پرداخت سهم ملت باید هم عزا بگیرید.
با این پول ها باید هم در مقابل ولی زمان سینه سپر کنند وقتی که امام امت در شروط 9 گانه اجرای برجام لعنتی می فرمایند:«تضمین قوی و کافی برای جلوگیری از تخلف طرف مقابل تدارک شود. از جمله اعلام کتبی رئیس جمهور آمریکا و اتحادیه اروپا مبنی بر لغو تحریم ها» در مقابل با کمال وقاحت می گویند نیازی نیست همان تضمین شفاهی امریکا در رسانه ها کافی است!
با این پولها باید هم شرمندگی بیکاری جوانان این مملکت را رهبر به تنهایی به دوش بکشد...
ناشناس
|
Poland
|
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
1
0
اولین پاسخ مردم در فرسايشي كردن برخورد با نجومي‌ها در روز قدس نمایان خواهد شد.
میرزا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
0
0
مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی باید در بحث نظارتی خود بر کلیه قوانین و دستگاهها و دیگر قوا ، قوت بخشند و اگر تخلفی در جائی مشاهده شد ، با نهایت قوت و قدرت با آن مقابله نمایند و قوه قضائیه نیز باید هر نوع تخلفی را در هر دستگاهی یا جایی مشاهده نمود یا مطلع شد ، بدون هرگونه ملاحظه ای با تخلف و متخلف برخوردی قانونی ، صریح ، متقن ، انقلابی ، منطقی و بدور از هرگونه جانب داری داشته باشد تا بحث عدالتی که در اسلام مطرح است قوت گرفته و بر اساس آن بتوانیم ادامه مسیر را با قوت و قدرت هر چه تمامتر دنبال نمائیم .
امید که بتوانیم با این قدمها ، زمینه را برای ظهور قائم آل محمد آماده نموده ، تا به همبن نزدیکی ها ظهور موفورالسرور آنحضرت اتفاق افتد .
انشاءالله .
عبدالله منتقد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
1
0
وزیر محترم کشور گفت : همه ما از جمله رئیس‌جمهور سرباز مقام معظم رهبری بوده و هستیم و کسانی که دم از جدایی رهبر و رئیس‌جمهور می‌زنند جفا می‌کنند. »
در پاسخ این سخن وزیر محترم کشور باید گفت متاسفانه این اعلام اطاعت از مقام معظم رهبری فقط در حرف است ! چرا در خصوص حقوق های نجومی با این که رئیس جمهور دستور عزل مدیران با حقوق کلان را داده آقای جهانگیری با فردی که حقوق نجومی می گیرد به کوهنوردی می رود ؟! آیا این نوعی دهن کجی به مردم و مقام معظم رهبری و قانون نیست ؟ رئیس جمهور اگر راست می گوید باید در درجه اول با کسانی که مجوز دریافت این حقوق های نجومی را داده برخورد و آن ها را به قوه قضائیه معرفی می کرد ؟ دولت یازدهم هر تخلف این چنینی رخ می دهد را به دولت قبلی نسبت می دهد ؟ این هم دروغی بزرگ و آشکار است زیرا اگر کار دولت قبلی بود باید ماه اول دولت یازدهم آن را به عنوان خیانت به بیت المال افشا و با آن برخورد می کرد ؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
1
1
در دولت کنونی !!!!!!!!!!؟ فیش جناب بذر پاش را ندیدید در دولت قبل وهزاران فیش دیگر
پاسخ ها
ناشناس
| United States
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
احسنت .تازه چرا فيش حقوقي برخي حفاظتي تلقي ميشه وفاش نمي شه
ناشناس
| United States
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۵
احسنت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۲
آقای بذرپاش ازمدیرمسئول روزنامه ایران( به خاطرهمین سخنی که شما گفتید ومی دانم شما خودتان راوی این سخن نیستید روزنامه ایران برای فرار از زیربارمسئولیت دولتمردان کنونی،وماله کشیدن به روی خطاهای همفکران خود متوسل به این دروغ بزرگ وتهمت شده است)شکایت کرده است بنابراین اول باید ببینیم سخن روزنامه ایران درباره بذرپاش صحیح است بعد قضاوت کنیم.آره برادرمن شماهم زود قضاوت نکن .ودیگراینکه تنها با فاش کردن یا فاش نکردن فیش حقوقی افراد چیزی درست نمی شود .اصل آن است که نظام حقوقی ومالی وبرنامه ریزی دولت درست شود وحداکثر وحداقل دریافتی کارمندان وکارگران یک کشور مشخص باشد به غیراز افرادی که به آنها ارث می رسد به نظربنده ،دریافتی حقوق ماهانه حداکثر بالاتراز 16میلیون تومان با درنظرگرفتن سوابق ،مشکوک است . چون دروضعیت فعلی کسی نمی تواند حقوقی معادل 282میلیون تومان ماهانه ولو به صورت پاداش دریافت کند ،صاحب چنین مال باد آورده ای یادزد است یا ازطریق غیرمشروع تحصیل مال نموده است.
ناشناس
|
United States
|
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۵
1
1
:
Mehdi:
طرف هزار هزار میلیارد اختلاس کرده
گفته کابینه من خط قرمزه
حاضر نشده کسی رو برکنار کنه
چند سال گذشته هنوز قرونی بر نگشته تو خزانه
.
.
چند تا فیش حقوق چند ده و صد میلیونی نه از بدنه دولت بلکه اکثرا از مدیران بانکهاافشا شده که جدید هم نبوده و قبلا پیگیری نمیشده
وزیر اطلاعات گفته از این افشاگری ها استقبال می کنیم
رییس جمهور دستور پیگیری سریع و کامل میده و میگه دولت در پذیرفتن اشتباهات خودش لکنت ندارد
چندین مدیر بلند مرتبه در مدت زمان کوتاهی برکنار میشن
در عرض یک هفته بیش از یک میلیارد تومان پول به خزانه برمیگرده
و...

فرق از زمینه تا اسمون
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۶
کدام طرف بابا؟
فساد ژنرال نفتی کرسنت به اندازه کل کابینه خط قرمزه بلکه بیشتر
فساد واردات بنزین یورو 4 متعلق به شوهر خانم ....به اندازه همان طرفی است که شما میگویید گرچه معلوم نیست ان طرف چه کسی است
...هم که خودش را کرده مثل مشائی نخود هر آش و هر دو هم مثل اشرف ملعون
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۷
احسنت زدي به هدف
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۸
احسنت گل گفتي
ناشناس
| United States
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۴
اين همه كرسنت كرسنت كرديد چرا محاكمه نمي كنيد وباعث آن از مجلس اصولگراي قبلي راي اعتماد گرفت دروغ كمتر بگيد چاه هاي مشترك نفت را عربها غارت كردند اگر دايت وزير نفت نبود كه توليد نفت به كمتر از 100 هزار بشكه مي رسيد دلواپس دروغگو
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۷
0
1
لطفا مسئله رو سیاسی نکنید . به اجرای عدالت کمک کنید . البته اگه خواهان عدالت هستید !!
ناشناس
|
United States
|
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۴
0
0
کاری که اختلاس کرد!

بُرش اول:
منزل یکی از ریش سفیدان فامیل دعوتیم، ناگهان زنگ در به صدا در می آید، همسر صاحبخانه آیفون را خیره خیره می نگرد و رو به شوهرش میگوید مامور کمیته امداد است و آمده صندوق صدقات کوچکی که گوشه حیاط خانه آویزان است را خالی کند، ناگهان صاحبخانه با دست به پیشانی اش میزند که ای وای اون صندوق کاملاً خالیست و در این چند ماه هیچ پولی در آن نریخته ام، یکدفعه پسر مهندس بیکار خانواده میگوید؛ ولش کن بابا برن از ب.ز. بگیرن!!!

برش دوم؛
در صف نانوایی ایستاده ام، نان تافتونی که در چند سال پیش با کمترین قیمت میشد خرید الان به هفتصد تومن رسیده است! کارتُون خوابی که دندانهایش را فدای مواد کرده،رو به شاطر کرده و میگوید؛ اوستا یه دونه نون بهم بده چند روزه چیزی نخوردم، دارم میمیرم...
شاطر با اکراه نانی را از زیر پیشخوان نانوایی که وسطش سوخته و معلوم است برای نان خشکی کنار گذاشته به مرد ژولیده میدهد!
مرد نگاهی به نان میکند و میگوید؛ حاجی اینو که سگ نمیخوره، خدا خیرت بده یه دونه داغشو بده!
شاطرِ عصبانی فریاد زنان میگوید؛ برو گمشو همینم از سرت زیاده، برو از اونها که دارن مملکتو میبرن و میخورن نون بگیر!!!

بُرش سوم:
در تره باری مشغول جدا کردن خیار و گوجه هستم، مردی وارد میشود و چشمش به سینی باقالی می افتد و رو به صاحب مغازه کرده و میگوید: حاجی باقالی دیروز دو تومن بود، حالا شده سه تومن؟!
فروشنده در پاسخ با طعنه میگوید؛ مگه خبر نداری سیل اومده، بار نمیاد، همینم به زور گیر آوردم!
خریدار تعجب کنان پاسخ میدهد: کِی سیل اومده؟ کجا؟ چرا خبردار نشدیم؟ قبلنا که سیلی، زلزله ای میومد همه جا چادر میزدن پول جمع میکردن، اگه سیل اومده پس چرا خبری نیست؟!
فروشنده با لبخند تمسخر آمیزی گفت:ای آقا اونقدر دزدیدن که دیگه روشون نمیشه از ملت گدایی کنن!!!

بله اختلاس فقط به یغما رفتن ثروت ملی نبود، آنچه بیشتر و مخربتر از بُعد اقتصادی رُخ می نماید، نابودی فرهنگ بخشندگی مردم کشور است، شاید شما هم با این تصاویری که گفتم روبرو شده باشید و اکنون باید پرسید که چگونه مردمی که برای کمک به جبهه ها، زلزله های رودبار و بم، حتی برای افغانستان پول جمع میکردن و کامیون کامیون اجناس میفرستادندبه جایی از بی تفاوتی رسیده اند که حاضر نیستند سرسوزنی ببخشند!!!
، کاری که اختلاس کرد مهمتر و عمیقتر از به تاراج رفتن ثروت است، نابودی فرهنگ بخشیدن در اطراف ماست!
کمی بیشتر دقت کنید سنگدلی بیشتر شده است!
https://telegram.me/joinchat/Bfz7Sj2_GQyFzyzcecxESw
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار