کد خبر: 794342
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۶
در دو روز اخیر صورت گرفت؛
مدیراجرایی طرح آینه شمعدون گفت: در دو روز اخیر، ۲۱۰ خیّر در تامین جهیزیه برای ۷۵هزار نوعروس تحت پوشش کمیته امداد مشارکت کردند.
مشارکت ۲۱۰ خیّر برای تهیه جهیزیه نوعروسان

علیرضا نایینی، مدیر اجرایی این طرح با اعلام مطلب فوق گفت: با مشارکت این خیّران در دو روز اخیر توانستیم ۳۲جهیزیه کامل برای نوعروسان فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه از روز گذشته معرفی طرح آینه شمعدون در سراسر کشور و در مساجد و هیئت‌های مذهبی آغاز شده است، گفت: پیش بینی ما این است که در روزهای آینده با معرفی بیشتر طرح و ورود کانون فرهنگی مساجد کمک بیشتری جذب شود.

نایینی تاکید کرد: هیئت امنا و کانون‌های فرهنگی مساجد بحث تبلیغ و ترویج طرح را از روز گذشته آغاز کردند و با هماهنگی با ائمه جماعات قرار است این بحث از روی منابر برای مردم تشریح شود.

مدیر اجرایی طرح آینه شمعدون در خاتمه گفت: بیش از ۵۰ مرکز در این طرح مشارکت می‌کنند که برخی از آنها خیرینی مانند مجمع خیرین ازدواج و برخی دیگر مجموعه‌های حاکمیتی مانند بسیج اصناف و کانون‌های مساجد در سراسر کشور هستند.

گفتنی است خیرین می‌توانند تا پایان ماه مبارک رمضان با شماره گیری #۷۶۷* یا از طریق مراجعه به سایت http://www.ayneshamdoon.ir/،  کمک های خود را واریز کنند و این شماره به حساب‌های کمیته امداد مرتبط است. کمک‌های انجام شده پایان ماه مبارک رمضان جمع می‌شود و از سوی کمیته امداد به صرف جهیزیه دختران عقد کرده می‌شود.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار