کد خبر: 794290
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۲
به همت خیرین برگزار شد
خانواده بزرگ بهزیستی اسلامشهر در هفته اکرام میهمان فرزندان مرکز شبه خانواده عشاق الحسین (ع) بود.
بهاره عشقی صابر

خانواده بزرگ بهزیستی شهرستان اسلامشهر در هفته اکرام و گرامیداشت  میلاد باسعادت  کریم اهل بیت میهمان فرزندان مرکز شبه خانواده عشاق الحسین (ع)  بود.

در این مراسم صمیمی و معنوی که جمعی از مددجویان و کارکنان بهزیستی در ضیافت افطاری به میزبانی موسسه خیریه عشاق الحسین (ع) در تالار دیدار اسلامشهر برگزار شد ، رئیس اداره بهزیستی اسلامشهر  طی سخنانی ضمن تشکر از میزبان مراسم، طی سخنانی اظهار کرد: با توجه به اینکه سازمان بهزیستی بیش از نود  ماموریت تعریف شده در سطح جامعه به عهده دارد، همراهی بخش غیر دولتی و موسسات خیریه در جهت بهینه سازی و بالابردن کیفیت خدمات به جامعه هدف بسیار تاثیر گذار و مفید است .

شجاع کرمی افزود: بسیاری از طرحها واقدامات بهزیستی با توجه به محدودیت های مالی موجود قابل اجرا نبوده و کمکهای بخش غیردولتی و افراد خیر منطقه زمینه ارائه خدمات بیشتر به جامعه هدف و نیازمندان  را فراهم می سازد .

در ادامه  مرتضی قیدر مدیر عامل خیریه عشاق  الحسین (ع) با ارائه گزارشی از عملکرد این مجموعه خیریه ، بیان کرد: حفظ حرمت خانواده در جهت جلوگیری از فروپاشی آن  یکی از مهمترین راههای  عدم افزایش کودکان آسیب پذیر و محروم در جامعه است .

وی تاکید کرد: در کمک رسانی به نیازمندان  جامعه  اصل بر حفظ حقوق و احترام  افراد  است و حداقل المکان به روشهایی  این کمک رسانی انجام می پذیرد که به آبرو وحیثیت افراد خدشه ای وارد  نشود.

 اجرای سرود گروه دستان گویا به سرپرستی رضا واشقانی اجرای مولودی و تقدیر از فرزندان ممتاز مرکز از دیگر برنامه های این مراسم بود. شایان ذکر است در راستای ضیافت مهر با حضور مسئولین شهرستان ،  فرزندان مرکز عشاق الحسین(ع)  در دهه اول ماه رمضان میزبان افطاری روسای دادستانی و دادگستری و همچنین ریاست نیروی انتظامی شهرستان نیز بودند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر