کد خبر: 794164
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۹
با توجه به استقرار مراکز اصلي اين تروريست‌ها در شمال عراق، در صورت عدم‌عمل به تعهدات خود مبني بر جلوگيري از تحرک و اقدامات ضدامنيتي عقبه آنها در هر نقطه و منطقه‌اي باشد مورد هدف قرار خواهد گرفت.
سردار محمد پاکپور، فرمانده نيروي زميني سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در گفت‌وگويي از اراده برخورد قاطع نيروي زميني سپاه با گروهک‌هاي مسلح و تروريست در مناطق مرزي کشور خبر داد و گفت: ضمن برخورد شديد با حضور و تردد تروريست‌هاي مسلح، مراکز استقرار آنها در هر نقطه‌اي مورد هدف قرار خواهد گرفت. وي با اشاره به درگيري نيروهاي توانمند قرارگاه حمزه سيدالشهدا(ع) با اين تروريست‌ها در مناطق مرزي شمال ‌غرب کشور اظهار داشت: همان‌گونه که در اطلاعيه اين قرارگاه آمده است، درگيري بين رزمندگان اين قرارگاه با تروريست‌هاي مسلح منجر به کشته شدن تعداد زيادي از عناصر تروريست از جمله چند نفر از مسئولان و فرماندهان آنان شد که به ‌تحريک کشورهاي مرتجع اقدام به اين تعرض کرده بودند. فرمانده نيروي زميني سپاه تأکيد کرد: با توجه به استقرار مراکز اصلي اين تروريست‌ها در شمال عراق، در صورت عدم عمل به تعهدات خود مبني بر جلوگيري از تحرک و اقدامات ضدامنيتي، عقبه آنها در هر نقطه و منطقه‌اي باشد مورد هدف قرار خواهند گرفت. سردار پاکپور در پايان افزود: رزمندگان شجاع اسلام به‌ فضل الهي ضمن اشراف کامل در کليه تحرکات تروريست‌هاي متجاوز، با همکاري و همراهي هموطنان مناطق مرزي و نيروهاي فداکار بومي منطقه پاسخ قاطع و فوري در هر نقطه‌اي به شرارت‌هاي آنها خواهند داد.

در روزهاي اخير، تعدادي از تيم‌هاي تروريستي قصد نفوذ به داخل ايران را داشتند که در تور رصد دقيق نيروهاي سپاه گرفتار شده و در اجراي اهداف تروريستي‌ خود، ناکام ماندند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار