کد خبر: 794162
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۸
رئيس دفتر بازرسي ويژه مقام معظم رهبري ضمن تشکر از دستور رئيس‌جمهور براي رسيدگي به موضوع حقوق‌هاي بالا در دستگاه‌ها و ادارات، به دولت توصيه کرد که با تقديم لايحه‌اي به مجلس شوراي اسلامي در جهت اصلاح اين مشکل گام بردارد.
به گزارش تسنيم، حجت‌الاسلام والمسلمين علي‌اکبر ناطق‌نوري در مراسم احياي شب بيست‌و‌يکم ماه مبارک رمضان در حرم مطهر امام خميني(ره) که با حضور اقشار مختلف مردم و اعضاي بيت امام راحل برگزار شد، در سخناني با موضوع «احساس مسئوليت» در شخصيت اميرالمؤمنين(ع) و «مسئوليت‌داري» پيروان ايشان، گفت: علي(ع) از ابتداي نزول وحي به پيامبر خدا(ص) اولين فرد از ميان مردان بود که اسلام آورد و تا پايان عمر جايي را نمي‌بينيم که او جز براي خدا سخن گفته باشد، شمشير زده باشد، فرياد کشيده باشد و حتي سکوت کرده باشد.
وي  افزود: علي(ع) اگر 25 سال سکوت کرد به خاطر خدا و احساس مسئوليتي بود که در قبال اسلام، پيامبر(ص) و خداي متعال مي‌کرد و او اگر خلافت را نمي‌پذيرد يا اگر در زماني ديگر آن را مي‌پذيرد، ناشي از همين احساس مسئوليت است.
رئيس دفتر بازرسي ويژه مقام معظم رهبري در ادامه با اشاره به حديث «کلکم راع و کلکم مسئول» تأکيد کرد: همه ما مورد سؤال قرار مي‌گيريم و بايد آسيب‌شناسي کنيم که چرا پس از 37 سال در بسياري از مسائل سير قهقرايي داشته‌ايم؟ البته کشور ما با مديريت رهبري و دعاي امام و شهدا استقلال دارد، در يک منطقه پرآتش امنيت دارد، با فداکاري سربازان گمنام امام زمان(عج) و بچه‌هاي مخلص در نهادهاي مختلف امنيت وجود دارد که همه اينها نعمت است، اما چرا قدر اين نعمت‌ها را نمي‌دانيم و به وظايف و مسئوليت‌هايمان توجه نمي‌کنيم؟ چرا يک فرماندار بايد سال‌ها در مسئوليت خود باقي بماند؟ چرا کسي بايد جرئت کند بگويد که براي يک موضوع فلان کارها بايد انجام شود و فرد بايد چند نفر را ببيند تا موضوع حل شود؟ حجت‌الاسلام ناطق‌نوري سپس به موضوع فيش‌هاي حقوقي با مبالغ بالا اشاره کرد و با تشکر از دستور رئيس‌جمهور براي رسيدگي به اين موضوع، گفت: بنده از ايشان خواهش مي‌کنم که اين موضوع را جدي بگيرند؛ البته اينها مربوط به اين دوره نيست و متعلق به دوره‌هاي مختلف است که امري اشتباه است؛ اين پرداخت‌ها طبق قانون‌ها و آيين‌نامه‌هاي غلط است؛ مثلاً تحت عنوان پاداش در شرکت‌هاي دولتي اين حقوق‌ها تعلق مي‌گيرد؟ پاداش چيست؟ من خواهش مي‌کنم به اين موضوع رسيدگي شود و اگر آيين‌نامه‌ها غلط است، يک لايحه دو خطي به مجلس بدهيد تا اصلاح شود و نظام پرداخت هماهنگ براي همه جاري شود؛ چراکه اين حقوق‌هاي بالا قابل تحمل نيست. 
منبع: تسنیم
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
1
0
سلام آقای ناطق : خود آقای روحانی سردسته... است...
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار