کد خبر: 794122
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۴
با بنا شدن پاساژهاي لوكس و شيك موبايل در تهران به همان اندازه نيز نوع جديدتري از درآمدزايي در اين مراكز به ‌وجود آمده است و نهادهاي نظارتي نيز بي‌توجه به اين مسائل گويا راه را براي فروشندگان و نمايندگي‌ها هموار كرده‌اند.
به گزارش «جوان»، روبه‌روي پاساژ علاءالدين چندي پيش پاساژ شيكي به نام مركز خريد چارسو بنا شد كه بر خلاف رقيب خود، بسيار شيك و لوكس است. مغازه‌هاي بزرگ و نمايندگي‌هاي فراوان با عناوين مختلف اما با اين حال نحوه درآمدزايي آنها نيز در نوع خود جالب است. در يكي از اين روش‌ها براي تعويض گوشي تلفن همراه قيمت‌ها دستكاري شده تا سود فروشنده افزايش يابد.
يكي از مراجعه‌كنندگان به نمايندگي مه تل در پاساژ چارسو مي‌گويد: «در طبقه اول اين پاساژ مغازه‌اي شيك وجود داشت كه نظرم را جلب كرد. پس از پرس و جو گوشي آيفون مشكي رنگي را به قيمت 2 ميليون و 800 هزار تومان خريد كردم و با فروشنده طي كردم گوشي را باز نمي‌كنم و ممكن است براي تعويض با مدل ديگري مراجعه كنم.»

وي ادامه داد: چند روز پس از اين خريد به اين مغازه مراجعه كردم اما قبل از آن با مغازه تماس گرفتم و قيمت گوشي خريداري شده را جويا شدم كه رقم 2 ميليون و 820 هزار تومان را اعلام كرد. به اين نمايندگي مراجعه كردم و گوشي آيفون سيكس پلاس را انتخاب كردم كه رقمي بالاتر از قيمت‌هاي روز را اعلام كرد. با اين حال قبول كردم اما فروشنده ادعا كرد قيمت گوشي خريداري شده 150 هزار تومان افت داشته و 2‌ميليون و 650 هزار تومان است!»

اين مراجعه‌كننده با بيان اينكه خود فروشنده در تماس تلفني قيمت گوشي را 2 ميليون و 820 هزار اعلام كرده بود، گفت: با اين وجود فروشنده گفت كه اين قيمت‌ها بر اساس قيمت سايت مركزي مه تل است و نمي‌تواند مبلغ 150 هزار تومان را كسر نكند. او به موضوع فاكتور و عدم امكان جابه جايي اشاره كرد در حالي كه با ديگر فروشنده نا هماهنگ بود ولي در نهايت هيچ يك از موارد فوق را نپذيرفتند.»
بر اساس گفته‌هاي فروشنده قيمت آيفون پلاس 64 گيگ 3 ميليون و 200 هزار تومان است در حالي كه سايت رسمي مه تل قيمت اين گوشي را 2 ميليون و 750 هزار تومان قيد كرده است. در واقع اين نمايندگي بابت تعويض يك گوشي بيش از 500 هزار تومان سود مي‌كند و به شيوه جديدي از درآمدزايي دست يافته است!
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۲
0
0
آخه کی دیدی بری گوشه رو عوض کنه! گوشی یه وسیله مصرفیه. تازه خوب باهاتون راه اومده که حاضر شده عوض کنه! مردم عجب توقعاتی دارند
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار