کد خبر: 793938
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۹
دبير کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس، با اشاره به تقسيم کار صورت گرفته توسط غربي‌ها گفت: وظيفه ژست‌هاي حقوق بشري و فشار بر کشورهايي مانند ايران برعهده امريکا و کانادا گذاشته شده است.
محمدجواد جمالي‌نوبندگاني در گفت‌وگو با مهر با اشاره به سابقه اقدامات ضدبشري دولت ايالات متحده امريکا عليه دولت و ملت ايران اظهار داشت: مقوله حقوق بشر مانند بسياري از مسائل مثبت و مفيد، براي دولت‌هاي استکباري از جمله دولت ايالات متحده امريکا به يک دستاويز و ابزار براي اهداف خاص آنها تبديل شده است. وي ادامه داد: در بلوک غرب نوعي تقسيم کار غيررسمي صورت گرفته که بر اساس آن برخي نقش‌ها را به برخي کشورها واگذار کرده‌اند، از جمله ژست‌هاي حقوق بشري و فشار بر کشورهاي آزاد و مستقل مانند ايران، برعهده کانادا و امريکا گذاشته شده و توسط اين دو دولت دنبال مي‌شود. 

دبير کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس با اشاره به تقسيم‌بندي تروريسم به خوب و بد توسط قدرت‌هاي استکباري غربي گفت: آنها علاوه بر اين، از پديده‌هايي مانند حقوق بشر نيز تعاريف دو يا چندگانه‌اي ارائه مي‌دهند، در حالي که حرف ما اين است که اگر حقوق بشر خوب است و تروريسم بد است، اين موضوع بايد در همه جاي دنيا از جمله در عراق، سوريه و يمن حاکم باشد. جمالي با اشاره به سابقه اقدامات تروريستي عليه ملت ايران به پشتوانه امريکايي‌ها اظهار داشت: در سال ۱۳۶۰ تروريسم ارکان نظام جمهوري اسلامي را هدف قرار داد و اگر ياري خداوند و رهبري امام(ره) نبود، معلوم نبود که چه سرنوشتي براي کشور اتفاق مي‌افتاد، اين در حالي است که از ششم تير تا هشتم شهريور ۶۰ بيشترين ضربات را از تروريسم خورديم و علاوه بر آن، دهها هزار نفر از مردم عادي کوچه و خيابان نيز قرباني اقدامات تروريستي گروهک‌ها شدند.
منبع: مهـــر
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
0
0
آمريكا بايد خجالت بكشد ازنام حقوق بشر چون خود بوي ازبشريت نبرده ،مثلاً بالاسر ،سران بحرين مي ايستدووبشر رازنداني ومي كشداسمي ازحقوق بشر نيست وبا پهپادهايش بشرها رادرافغانستان وپاكستان مي كشد خبري ازحقوق بشر نيست درعربستان درقرن 21گردن زده مي شود رئيس حقوق بشر مي شودازآمريكا خبري نيست درمصر انقلاب مردم رامي دزدند ومردم رامي كشند ازآمريكا وحقوقش خبري نيست.و...درعراق وسوريه و...
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار