کد خبر: 793921
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۱
گزارشي از فروش فيلم‌هاي طرح اكران «افطار تا سحر»
طرح اكران «افطار تا سحر» تاكنون با استقبال گسترده مخاطبان سينما روبه‌رو شده است و بسياري از افرادي را كه علاقه چنداني به سينما نداشته‌اند به تماشاي فيلم در سينما علاقه‌مند كرده‌ است.
طرح اكران «افطار تا سحر» تاكنون با استقبال گسترده مخاطبان سينما روبه‌رو شده است و بسياري از افرادي را كه علاقه چنداني به سينما نداشته‌اند به تماشاي فيلم در سينما علاقه‌مند كرده‌ است.
چند وقتي است كه سينماهاي كشور شاهد حضور چشمگير علاقه‌مندان به مشاهده فيلم‌هاي ارائه شده است، عده‌اي اين استقبال مخاطبان را از سينما بهبود كيفيت فيلم‌ها مي‌دانند و عده‌اي افزايش ظرفيت سينماها و بهبود، كيفيت نمايش فيلم‌ها مي‌دانند، به هر حال اميد مي‌رود كه اين رونق سينماي كشور ادامه پيدا كند.
اخيراً آمار جديدي از فروش فيلم‌هاي پرمخاطب در سينما منتشر شده است كه در ادامه آن را مشاهده مي‌كنيم.
فيلم سينمايي «رسوايي2» به‌كارگرداني مسعود ده‌نمكي با 51 روز اكران و 64 سالن نمايش به فروش 2 ميليارد و 700 ميليون تومان دست يافته است. فيلم سينمايي «باركد» به‌كارگرداني مصطفي كيايي با 17 روز اكران و 71 سالن نمايش به فروش 2 ميليارد و 150 ميليون تومان دست يافته است. فيلم سينمايي«دزدي عاشقانه» به‌كارگرداني اميرشهاب رضويان با 52 روز اكران و 35 سالن نمايش به فروش يك ميليارد و 370 ميليون تومان دست يافته است. فيلم سينمايي«باديگارد» به‌كارگرداني ابراهيم حاتمي‌كيا با 100 روز اكران و 17 سالن نمايش به فروش 7 ميليارد و 170 ميليون تومان دست يافته است. فيلم سينمايي«ابد و يك روز» به‌كارگرداني سعيد روستايي با 100 روز اكران و 65 سالن نمايش به فروش 11 ميليارد و 350 ميليون تومان دست يافته است. طرح اكران «افطار تا سحر» تاكنون با استقبال گسترده مخاطبان سينما روبه‌رو شده است و بسياري از افرادي را كه علاقه چنداني به سينما نداشته‌اند به تماشاي فيلم در سينما علاقه‌مند كرده‌ است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار