کد خبر: 793874
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۹
جمع‌آوري بيش از ۲۳هزار جلد كتاب اهدايي ناشران كتاب كودك و نوجوان حاصل كارزاري است كه براي تجهيز كتابخانه‌هاي بيمارستان‌هاي كودك برپا شده بود.
جمع‌آوري بيش از ۲۳هزار جلد كتاب اهدايي ناشران كتاب كودك و نوجوان حاصل كارزاري است كه براي تجهيز كتابخانه‌هاي بيمارستان‌هاي كودك برپا شده بود.
به گزارش «جوان» به نقل از اداره كل روابط عمومي و امور بين‌الملل كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان، اين كارزار را يك سازمان مردم‌نهاد با عنوان گروه سلامت و هنر با همكاري كانون و در فضاي رسانه‌اي و شبكه‌هاي اجتماعي راه‌اندازي كرد تا حاصل اين نيك‌انديشي را صرف ساخت و تجهيز كتابخانه‌‌ بيمارستان‌هاي كودك كند. در اين ميان و در جريان برگزاري ويژه‌برنامه «مهماني مهر و نيايش» از سوي كانون به مناسبت ماه مبارك - كه طي روزهاي ۲۶ خرداد تا ۴ تير ۱۳۹۵ در تهران برگزار شد - غرفه‌اي به اين گروه براي اجراي طرح «دوباره مي‌خوانم» اختصاص يافت.
شبكه‌هاي اجتماعي هم با ايجاد هشتك #دوباره مي‌خوانم به گسترش اين ايده خيرخواهانه كمك كردند و نويسندگان و تصويرگران كتاب‌هاي كودك و نوجوان نيز با حضور در مركز آفرينش‌هاي فرهنگي هنري كانون به امضا و اهداي كتاب‌هايشان پرداختند.
بر همين اساس بهاره جهاندوست، مسئول غرفه «گروه سلامت و هنر» در اين ويژه‌برنامه، در روز پاياني اين رويداد فرهنگي مذهبي اعلام كرد كه در مجموع تا پايان روز سوم تير ۲۳هزار جلد كتاب از سوي ناشران براي تجهيز كتابخانه بيمارستان‌هاي كودك اهدا شده است. به گفته‌ وي كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان و انتشارات آبرنگ هر يك با اهداي 5‌ هزار جلد كتاب بيشترين سهم را در اين گلريزان فرهنگي بر عهده داشتند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار