کد خبر: 793853
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۲
فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان با اعلام خبر دستگیری پدر و پسری که دو محیط بان هرمزگانی را در کوه گنو به قتل رسانده بودند، آخرین جزئیات پرونده را تشریح کرد.
مهر: سردار عزیزالله ملکی پیش ازظهر شنبه در نشست خبری که در دفتر ستاد فرماندهی انتظامی هرمزگان برگزار شد، بیان داشت: روز پنجشنبه ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه گزارشی مبنی بر درگیری دو محیط بان با شکارچیان غیرقانونی به ستاد فرماندهی نیروی انتظامی مخابره شد. از زمان اعلام خبر تیم های بررسی به محل اعزام شدند.

وی افزود: دو محیط‌بان هرمزگانی در منطقه حفاظت شده کو گنو در ارتفاعات قلات بالا از توابع شهرستان بندرعباس با پدر و پسر ۶۰ و ۲۷ساله درگیر که منجر به کشته شدن دو محیط بان می شود.

وی افزود: این پرونده از طریق ۱۰ تیم مجرب کارآگاهان انتظامی و فرماندهی انتظامی شهرستان بندرعباس پیگیری شد و با بدست آوردن اطلاعات فنی قاتلان و محل اختفای آنان در محدوده ارتفاعات قاتلان شناسایی شدند.

سردار ملکی تصریح کرد: با توجه به شناسایی قاتلین ۱۰نفر مرتبط به این پرونده دستگیر شدند و در ادامه بازجویی‌ها، یکی از دستگیر‌شدگان به دخالت برادر و برادرزاده‌اش در این پرونده اعتراف کرد.

وی افزود: با استفاده از اطلاعات بدست آمده از محل اختفای قاتلان در کمتر از ۲۴ ساعت در منطقه کوهستانی و صعب العبور قلات بالا،  پس از یک عملیات سخت و درگیری مسلحانه، دو قاتل دستگیر شدند که البته در اعترافات اولیه اقدام خود را شکار غیر مجاز اعلام کردند.

فرمانده انتظامی هرمزگان ادامه داد: با توجه به محل اصابت گلوله در هر دو شهید و اینکه گلوله‌های شلیک شده از سلاح جنگی کلاشینکف بوده و احتمال می‌رود با اسلحه به سرقت رفته محیط‌بانان به آنان شلیک شده، روند بررسی پرونده همچنان از طریق کارشناسان آگاهی در حال انجام است.

سردار ملکی با بیان اینکه دو پوکه تیر جنگی در محل حادثه پیدا شده است افزود: قاتلان در ادامه بازپرسی‌ها به محل مخفی کردن اسلحه به سرقت رفته محیط‌بانان اعتراف کرده‌اند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
0
0
آهاي ليدي بنزين فروش

سازمان محيط زيست را به كسي بسپار كه لياقت رياست آن را دارد
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار