کد خبر: 793770
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷
رئیس اتحادیه پرنده و ماهی از افزایش قیمت هر کیلوگرم مرغ به ۷۷۰۰ تومان در بازار خبر داد.
مهر: مهدی یوسف‌خانی با بیان اینکه قیمت مرغ نسبت به هفته گذشته بازهم  افزایش یافته و امروز شنبه نرخ مرغ زنده ۵۲۰۰ تومان است، اظهار داشت: همچنین قیمت مرغ آماده به طبخ در عمده فروشی میدان بهمن و درب کشتارگاه ۷۱۰۰ تومان و توزیع درب واحدهای صنفی ۷۲۰۰تومان است.

وی اضافه کرد: قیمت این کالا در مراکز خرده فروشی ۷۷۰۰تومان و نرخ هرکیلوگرم ران مرغ با کمر ۶۷۰۰ تومان و ران مرغ بدون کمر برابر با قیمت مرغ و ۷۷۰۰ تومان است. ‌

رئیس اتحادیه پرنده و ماهی درباره دلایل گرانی مرغ در بازار، اضافه کرد: کاهش عرضه دلیل این مساله است، ضمن اینکه تولیدکنندگان از پانزدهم فروردین تا پانزدهم اردیبهشت ماه میزان جوجه ریزی را تا ۵۰ درصد کاهش دادند که اثرات آن از پنجم خردادماه نمایان و روز به روز بیشتر شد.

یوسف‌خانی با بیان اینکه در خردادماه جوجه ریزی خوبی انجام شده است، افزود: بعد از عید سعید فطر، قیمت مرغ به صورت پلکانی روزانه حدود ۲۰۰ تومان کاهش خواهد یافت و نرخ این کالا به مرز ۶۰۰۰ تا ۶۵۰۰ تومان خواهد رسید.

وی تصریح کرد: زمانی که قیمت مرغ برای مصرف کننده ۶۵۰۰ تومان باشد، نرخ مرغ زنده ۴۲۰۰ تومان خواهد بود که این قیمتی متعادل است.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
خادم شما
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
0
0
باسلام
یعنی دولت در این خصوص تمهیدات لازم را بعمل نیاورده, یا به عبارتی دولت از ماه رمضان اطلاعی نداشته, به نظر میرسد دولت باید هر چه سریعتر اقدام نماید.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار