کد خبر: 793682
تعداد نظرات: ۱۶ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۴
در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران
قول مي‌دهيم با همه كمبودها، در مقابل همه مفسدان اقتصادي، اخلاقي و عناصر ضدفرهنگي بايستيم و دست آنها را با كمك همه مردم از انقلاب‌مان كوتاه كنيم.
حجت الاسلام والمسلمين محسني‌اژه‌اي، معاون اول قوه قضائيه در سخنراني پيش از خطبه‌هاي نماز جمعه تهران افزود: اين هفته به مناسبت شهادت معمار قوه قضائيه، شهيد دكتر بهشتي به نام هفته قوه قضائيه نامگذاري شده است، در سال 1360 اتفاقي در ايران افتاد كه نقطه عطفي براي انقلاب اسلامي بود. وي گفت: ماجراي هفتم تير از يك‌سو برگ زريني از اثربخشي شهادت است و از طرفي خون شهداي ما دست مدعيان دروغين مدافع حقوق بشر را رو كرد.
   
ردپاي امريكا در همه جنايات عليه ايران
محسني اژه‌اي افزود: امريكايي ها از قبل انقلاب تا امروز، جنايت‌هاي زيادي در ايران اسلامي مرتكب شدند و در طول اين 37 سال هر جنايتي كه در ايران رخ داده به نحوي امريكا در آن شريك بوده است. معاون اول قوه قضائيه گفت: جناياتي كه منافقين مرتكب شدند مورد حمايت امريكاست و اگر خون مظلومان نبود چهره اين منافقين و حاميان‌شان روشن نمي‌شد.
محسني‌اژه‌اي با اشاره به جنايت امريكا افزود: منافقين با حمايت امريكا فرزندان عزيز اين آب و خاك را از انقلاب گرفتند و بزرگاني همچون شهيد بهشتي و يارانش را كه 72 تن بودند تنها در يك اقدام از ما گرفتند. وي گفت: مگر مي‌شود به شيطان بزرگي كه در همه جنايت‌ها، كودتاها، ترورها، تخريب‌ها و تحريم‌ها نقش داشته دست دوستي داد.
   
تزئين چهره خشن امريكا خيانت به ملت است
محسني‌اژه‌اي افزود: كساني كه امروز تلاش مي‌كنند چهره خشن و خطرناك امريكا را تزئين و جنايات امريكا را كمرنگ كنند، آيا به ملت خيانت نمي‌كنند؟ معاون اول قوه قضائيه گفت: امريكا بداند كه اگر بخواهد با تغيير روش‌ها مردم را فريب دهد، مردم ما هوشيار هستند و قبول نمي‌كنند و امريكا بداند كه مردم ما با پيروي از ولي امر مسلمين تا آخرين نفس در مقابل ظلم ايستاده‌اند.
محسني‌اژه‌اي در ادامه گفت: با همه كاستي‌ها، در مقابل همه مفسدان اقتصادي، اخلاقي و فرهنگي خواهيم ايستاد و دست آنها را كوتاه خواهيم كرد. وي افزود: قوه قضائيه از همان ابتداي انقلاب كه برخي ضدانقلاب در استان‌هاي مرزي قصد كودتا داشتند محكم ايستاد و از آن زمان به بعد و تا فتنه 88 اجازه نداد برخي با عوامل غافل خود بتوانند امنيت كشور را به هم بزنند.
   
قوه قضائيه مقابل تهديدات و فريبكاري‌ها مي‌ايستد
محسني‌اژه‌اي گفت: قوه قضائيه با همه مشكلات و كمبودها در مقابل شماتت افراد بدخواه و در مقابل تهديدات و تطميع‌ها و فريبكاري‌ها خواهد ايستاد و به هيچ وجه از آنچه كه مورد نظر اسلام و قانون اساسي است كوتاه نخواهد آمد. سخنگوي قوه قضائيه با اشاره به اينكه اين قوه هنوز در نقطه مطلوب قرار ندارد و نتوانسته است آنطور كه بايد رضايت خالق، ولي امر و آحاد جامعه را كسب كند، افزود: با اين حال فرزندان شما در قوه قضائيه همه تلاش‌شان را در تعالي اين قوه به كار گرفته‌اند.
   
درخواست سخنگوي قوه قضائيه از دولت و مجلس
محسني اژه‌اي گفت: كار بسيار پرحجم، سنگين و سختي به دوش كاركنان قوه قضائيه است و اگر لطف خدا و همت والاي كارگزاران اين دستگاه نبود حقيقتاً فرسوده مي‌شدند. وي افزود: ما امروز سالانه حدود 6 ميليون پرونده ورودي داريم و در سال 15 ميليون پرونده در گردش است تا مراحل تجديدنظر و ديوان عالي كشور را بگذراند. محسني‌اژه‌اي گفت: در اين شرايط نبايد انتظار سرعت بيشتر و تحقيق در همه ابعاد پرونده‌ها را داشت.  معاون اول قوه قضائيه گفت: ما از دولت و مجلس تقاضا داريم كه همانطور كه اجازه دادند در پنج ساله برنامه پنجم توسعه 4 هزار قاضي را جذب كنيم اجازه دهند در برنامه ششم هم همين تعداد قاضي و به همين ميزان كارمند اداري را هم جذب كنيم چراكه اگر اينطور نشود موجب نارضايتي مردم خواهد شد. وي گفت: با همه مشكلات و كمبودها، تلاش‌مان بر اين بوده است كه حداكثر خدمت‌رساني به مردم را با توجه به اصلاح برخي قوانين و با استفاده از فناوري‌هاي جديد داشته باشيم.
   
از شماتت‌هاي داخلي و خارجي هراسي نداريم
معاون اول قوه قضائيه از حمايت‌ها و رهنمودهاي مقام معظم رهبري قدرداني كرد و گفت: از مردم عزيز هم كه با صبر و حوصله نواقص را تحمل مي‌كنند قدردانيم و اميدواريم همانطور كه ما را در بر خي قضايا مانند فتنه 88 به مقابله با جريان‌هاي فساد مالي و اخلاقي همراهي و كمك كردند كمك‌هاي خود را ادامه دهند. محسني اژه‌اي گفت: قول مي‌دهيم تا پاي جانمان و تا آخرين نفس و با همه كاستي‌ها در مقابل همه مفسدان اقتصادي، اخلاقي و فرهنگي بايستيم و با كمك اين ملت دست همه مفسدان را از اين انقلاب به فضل خدا كوتاه كنيم. وي افزود: ما تا آخر ايستاده‌ايم و از شماتت‌هاي داخلي و خارجي هراسي نخواهيم داشت.
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۶
مهرناز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
3
0
جناب محسنی اژه ای "مردم ایران هم قول می دهند"که شما مسئولین قضا را
دعاکنند"تا خداوند یاور شما باشد"تا
بتوانید مفسدین کشور را مجازات کرده"
وبه مردم معرفی کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
ديگه بر همگان روشن شده است كه چرا تو اين مملكت اينقدر بخور بخور و رشوه و ربا زياده ؛ چون غير از حضرت آقا اكثر مسئولين كم و زياد آلوده اند و يا آلودگي رو مي بينند و بخاطر پست و ميز و صندلي شان دم نمي زنند .
بابا اينقدر به شعور مردم توهين نكنيد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
بابا وقتي آيت الله لاريجاني در جلسات خصوصي خود مي فرمايند هر وقت از قوه ي قضائيه براي آقا صحبت كردم ؛ ايشان اشك تو چشمانش جمع مي شه و از اين همه فساد و تباهي در قوه ي قضائيه در رنج هستند و نميشه به مردم گفت ؛ از بقيه ي دست گاه هاي مملكت ديگه چه انتظاري داريد ؟

وقتي گزارشات تأييد شده ي بچه هاي اطلاعات سپاه در مورد رشوه خواري هاي كلان در يك اداره ي دولتي خدماتي مثل سازمان بهزيستي درز پدا مي كنه و همگان مي فهمند كه در بهزيستي هم رشوه خواري داريم ؛ ديگه از وزارت نفت و صنايع و معادن و بيمه نبايد تعجب كنيم كه دزدي هاي كلان در آن ها انجام ميشه .
آقايون يه سري به بنياد شهيد بزنيد ؛ بخور بخور اين ها هم لو رفته
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
البته اگر اين آقاي محسني رو بزارنش ديگران رو مجازات كنه ؛
اين ديگران كي هستند كه مسئولين نظام نمي تونند اون ها رو معرفي كنند ؛ چرا دولتي ها و مجلسي ها هر وقت نام اين ديگران جلو مي آيد ؛ مي گويند : به مصلحت نظام نيست كه نام اين ها فاش شود ؟
آيا مصلحت نظام اينه كه ؛ بخورند و ببرند و بچاقونند خودشان را و مسئولين حساب كشي و قضا هم چيزي نگويند ؟

به نظر شما مردم رو اُسگول گير آوردند ؟
ایثارگر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
0
4
انها ئیکه خاوری را به کگانادا فرستادند غلط میکنند از مبارزه با فساد صحبت میکنند خودتی
پاسخ ها
ناشناس
| United States
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
احسنت
ناشناس
| United States
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۵
احسنت .
جوان ....نظرات مخالف را سانسور وكمتر منعكس مي كند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
2
0
حاج آقاي اژه اي تورا خدا دربرابر اين منافقين ضدانقلاب بيت المال بايستيد چون ضربه زدن اينها به انقلاب اسلامي بدتر وخطرناكترازمنافقين ضدانقلاب رجوي مي باشند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
البته اينقدر وضع خرابه و نميشه ديگه به كسي اعتماد كرد كه با جرآت ميشه گفت ؛ يكي بايد بياد خود اين حاج آقا رو رصد كنه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
2
0
اختلاف وتبعیض در پرداخت ها و حقوق از زمان آفای رفسنجانی نشآت گرفت . باید ایشان محاکمه گردند.
پاسخ ها
داود سجادی
| Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
گر کسی را جفت گیرد سیم او

دیو بگریزد به تگ از بیم او

در حساب یک جو از زر حرام

موی بشکافد به طراری مدام

باز در دین چون خر لنگ آید او

دست زیر سنگ بی‌سنگ آید او

چون به طراری رسد، سلطان بود

چون بدین داری رسد، حیران بود
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
اونوقت ديگه قضات بيكار مي شن ؛ چون ديگه تو مملكت دزدي اتفاق نمي افته....
ناشناس
| United States
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
نه بابا كشف كردي مسئول نظارت ودستگاه قضايي پس چه كاره اند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
0
2
قوه قضائیه هر وقت دزدی بزرگی رو می شود برای ارام کردن ملت قول رسیدگی به مفسدین می دهد . اما هرگز نگفته است مثلا تا دوهفته دیگر حکم مفسدین این دوره را صادر می کنیم . چون بالاخره شاید حساب وکتاب های در کار باشد که ملت نمی داند
ناشناس
|
United States
|
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۵
0
0
اين مورد را هم !!!!!!!!!!!!!!!؟

مبالغ پرداخت‌های غیرقانونی تامین اجتماعی در سال ۹۱ و ۶ ماهه اول سال ۹۲ (در زمان مدیریت مرتضوی)!!

و باز تیم احمدی نژاد عرصه فساد را خالی نگذاشت!

این تیم همچنان رکورد دار است!
ناشناس
|
Denmark
|
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۰
0
0
شمافقط لطف کن موضوع فرارخاوری رابه مردم بگوهمین کافیه.....
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار