کد خبر: 793650
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰
رئیس‌جمهوری روسیه تأکید کرد، اینکه مقامات انگلیس خروج این کشور از اتحادیه اروپا را به روسیه مرتبط جلوه می‌دهند، صرفا تلاشی برای تشویش افکار عمومی است.
فارس: «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهوری روسیه امروز جمعه در واکنش به خروج انگلستان از اتحادیه اروپا گفت:‌ اظهارات اخیر «دیوید کامرون» نخست‌وزیر انگلیس مبنی بر اینکه خروج این کشور از اتحادیه اروپا به نفع روسیه است، چیزی جز تلاش نامناسب برای تشویش افکار عمومی نیست. چنین اظهاراتی تنها نشان‌دهنده سطح پایین فرهنگ سیاسی است.

بنا بر گزارش خبرگزاری «اینترفکس»، پوتین در ادامه در خصوص نتایج این اتفاق گفت: این رویداد قطعا پیامدهایی برای جهان و برای روسیه به دنبال خواهد داشت. به هر حال هیج کس نمی‌خواهد بار اقتصادی ضعیف را به دوش بکشد. این رویداد نشان می‌دهد که مردم از وضعیت امنیتی ناراضی هستند.

رئیس‌جمهوری روسیه یک بار دیگر تأکید کرد که مسکو در روند مربوط به پروسه خروج انگلستان از اتحادیه اروپا به هیچ عنوان دخالت نخواهد داشت. «روسیه هرگز در پروسه‌های مربوط به اتحادیه اروپا دخالت نکرده است و این شامل مسائل مربوط به خروج انگلیس از اتحادیه اروپا نیز می‌شود.»

وی افزود: ما صرفا در صورت لزوم به تغییر سیاست‌های اقتصادی در ارتباط با خروج انگلستان از اتحادیه اروپا خواهیم پرداخت. من حتی معتقدم که این مسئله بر سیاست‌های تحریم در قبال روسیه نیز اثری نخواهد داشت.

رئیس‌جمهوری روسیه در ادامه گفت: تمرکز قدرت در ساختار اتحادیه اروپا بسیار بالا است و همانطور که در همه‌پرسی انگلستان مشخص شد، مردم چنین مسئله‌ای را نمی‌پسندند.

همه‌پرسی جدایی بریتانیا از اتحادیه اروپا روز پنج‌شنبه (دیروز)‌ برگزار و شمارش آراء از ساعت 10 شب آغاز شد و تا صبح روز جمعه ادامه یافت.

در پایان شمارش آرا، مشخص شد که 52% رأی دهندگان به خروج انگلستان از اتحادیه اروپا رأی داده‌اند. بسیاری از کارشناسان این رأی تاریخی را آغازی بر یک دومینو دانسته‌اند که می‌تواند حیات اتحادیه اروپا و حتی بریتانیای متحد را به چالش بکشد.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
یگ شیعه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
0
0
انشاءا... مقدمه ای باشد برای ظهور آقا امام زمان(عج)
مهرناز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
0
0
خروج انگلستان بوسیله ارای مردم"
سیاستمداران کشورهای اروپائی وامریکائی را به شوک واداشته ست"
بطوریکه هرکدام یک تفسیری دارند"یکی می گوید به نفع فرانسه شده "یکی می گوید به نفع روسیه .اما انچه که مردم انگلیس انجام دادند"خودرا ازدست
سیاستمداران اتحادیه اروپا وامریکا نجات دادند"که برای کشور شان تعیین تکلیف
می کردند.
ه
ناشناس
|
-
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
0
0
دموکراسی و مردم سالاری رو باید از انگلیس یاد گرفت
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار