کد خبر: 793494
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۲
مدير جديد شبكه يك سيما برخي مديران گروه‌هاي داخلي اين شبكه را تغيير داد.
تغيير در مديران شبكه يك سيما«عليرضا برازش» در اقداماتي جديد دست به تغيير قائم مقام، مدير گروه فيلم و سريال، مدير تأمين برنامه و مدير گروه معارف اين شبكه ‌زده است. بنا بر اين گزارش، او «كامبيز اخوان صفا» را كه پيش از اين و در دوره مديريت قبلي برازش سمت مديريت تأمين برنامه‌ را بر عهده داشت، به عنوان قائم مقام خود انتخاب و به صورت همزمان به عنوان مدير تأمين برنامه نيز منصوب كرده است. اخوان صفا در كارنامه خود قائم مقامي مدير شبكه 2 و همچنين مديريت شبكه تماشا را دارد. او جزو مديران خوشنامي است كه در انتخاب و پخش برنامه‌ها دقت عمل بسياري دارد.

تصميم ديگر برازش نيز انتخاب «اميرحسين آشتياني‌پور» به عنوان مدير گروه فيلم و سريال است. او كه در كارنامه خود مديريت گروه فيلم و سريال شبكه 3 را هم دارد، فارغ‌التحصيل رشته كارگرداني از دانشكده سينما تئاتر است. وي مدرك تحصيلي كارشناسي ارشد خود را در رشته سينما در سال 1376 از دانشگاه هنر اخذ كرده است. وي طي سال‌هاي 1380 تا 1391 به عنوان مدير گروه ويژه شبكه جام جم، مدير گروه فيلم‌هاي سينمايي و تلويزيوني و مدير گروه اجتماعي مركز سيما فيلم انجام وظيفه كرده است.
يكي ديگر از تغييرات برازش مربوط به گروه معارف شبكه يك سيماست. او حجت‌الاسلام رحيم‌زاده را كه پيش از اين در مقام مدير گروه مجموعه‌هاي الف ويژه در مركز امور نمايشي سيما فعاليت مي‌كرد، به عنوان مدير جديد گروه معارف شبكه يك سيما انتخاب كرده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار