کد خبر: 793483
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۴
مقصر اصلي در رفتن من از استانداري آقاي زنگنه وزير نفت و آقاي روحاني هستند و شکي در اين زمينه نيست که اين دو نفر خواستند بنده برکنار شوم.
عبدالحسين مقتدايي، استاندار برکنار شده خوزستان در گفت‌و‌گو با «تسنيم»، درباره دلايل برکناري يک باره خود از استانداري خوزستان گفت: بنده در مراسم توديع و معارفه نکاتي را عرض کردم و گفتم اگر صلاح دانستيد منتشر کنيد، اما الان مي‌بينم که صحبت‌هاي من تقطيع و بريده‌بريده و در برخي شبکه‌ها منتشر شده که اين منصفانه نيست. ‌استاندار پيشين خوزستان ادامه داد: متأسفانه اطلاع‌رساني درستي درباره دليل اصلي برکناري‌ام نکرده‌اند؛ مقصر اصلي در رفتن من از استانداري آقاي زنگنه وزير نفت و آقاي روحاني هستند و شکي در اين زمينه نيست که اين دو نفر خواستند بنده برکنار شوم. مقتدايي تأکيد کرد‌: دليل برکناري‌ام نه عزل و نصب‌ها بوده و نه چيزي شبيه به اين، دليل برکناري‌ام به درخواست آقاي زنگنه و با دستور آقاي رئيس‌جمهور بوده است. وي ادامه داد: من هم در جلسه امروز توديع و معارفه گفتم که اگر قرار باشد آقاي ظريف در بعد خارجي وزير طلايي دولت باشد به لحاظ موفقيت در کل 31 استان کشور مجسمه مقتدايي را طلا بسازيد و آن را جلوي هيئت دولت بگذاريد و هر روز کلاهتان را براي احترام برداريد.  استاندار پيشين خوزستان ادامه داد: من خودم مجلسي بودم و قانون را خوب مي‌شناسم. آقاي زنگنه همه نفتي‌هاي قدر و قديمي را بازنشسته مي‌کند تا با توجه به قانون جديد هيچ‌کس اطرافش نباشد و فقط نيروهاي فسيلي که از وزارت نيرو آورده نصب مي‌کند تا تابع او باشند.

بنده 40 سال سابقه نفتي دارم و بچه جبهه و جنگ هستم و دو دور نماينده بودم؛‌ درکم نسبت به برخي مسائل خيلي بهتر و بالاتر از برخي آقايان است. مقتدايي تأکيد کرد: اظهارات آقاي اميري، سخنگوي وزارت کشور را صددرصد رد مي‌کنم؛ من با رئيس‌جمهور در مجلس سوم و چهارم همکار بودم؛ ايشان را خوب مي‌شناسم، اما متأسفانه کساني که خوزستاني هستند اطلاعات غلط به ايشان دادند و گناه من اين بود که پايم را بر گلوي اژدهاي استان گذاشتم و باج به شغال ندادم. با اين حال روز گذشته و در مراسم توديع و معارفه استاندار جديد خوزستان، قائم‌مقام وزير کشور با بيان اينکه اگر مسئله‌اي توضيح داده نشود، ممکن است شبهه‌اي ايجاد يا حق مسئولان نظام تضييع شود، گفت: آقاي مقتدايي از زماني که به عنوان استاندار خوزستان منصوب شدند، انساني پاکدست و پرتلاش بوده و هستند اما از مطالبي که مطرح کرده‌اند، فکر کردم که داوري ايشان بر اساس ذهنيتي شکل گرفته و به همين دليل اگر اين مسائل را توضيح ندهم، ممکن است حق رئيس‌جمهور تضييع شود. حسينعلي اميري ادامه داد: رئيس‌جمهور، وزرا را به رسميت مي‌شناسد و به استقلال عمومي وزارتخانه احترام مي‌گذارد و همواره در مسائلي که مطرح مي‌شود، به نظر کارشناسان و وزرا عمل مي‌کند؛ اينکه گفته شود مقتدايي با تدبير رئيس‌جمهور عزل شده، کاملاً بي‌اساس است.
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
پیمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۳
1
2
استاندار محبوب و مردمی خوزستان بود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
بابا من هم به مدیران بالایی ام باج ندادم ؛ مکه رفتم برگشتم دیدم برم داشتند ....
غصه نخور ... توی یه دستگاه فاسد ؛ خاصیت خوب موندن اینه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
1
1
تدبیر ؟ کدوم تدبیر ؟
بابا از به کار بردن این کلمه از بس خندیدیم ؛ ... شدیم ؛
جان مادرتون بسه دیگه
خادم شما
|
Russian Federation
|
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۵
0
0
باسلام
باید افرادی که صادقانه برای عزت کشورمان کار میکنند کمک کرد تا باقی بمانند و دچار روزط مرگی نشوند. مطمعنا برای ایشان شغل بسیار بهتر وجود خواهد داشت تا باعث نا امیدی ایشان نگردد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۷
0
0
فکر کنم سرنخ خرابکاری در پتروشیمی بوعلی پیدا شد . لطفا افراد مرتبط با آقای مقتدایی (استاندار برکنارشده) را پیدا کنید.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار