کد خبر: 793481
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۲
در ادامه روند توليد مجموعه تلويزيوني «‌آرام مي‌گيريم‌» به كارگردانى روح اله سهرابى و تهيه‌كنندگى فرهاد گلى، مجيد صالحي نيز به جمع بازيگران پرشمار و سرشناس اين سريال پيوست. ...
وحید مهری
در ادامه روند توليد مجموعه تلويزيوني «‌آرام مي‌گيريم‌» به كارگردانى روح اله سهرابى و تهيه‌كنندگى فرهاد گلى، مجيد صالحي نيز به جمع بازيگران پرشمار و سرشناس اين سريال پيوست.
به گزارش «جوان» مجيد صالحي كه پيشتر و بيشتر خالق شخصيت‌هاي طنز بوده است با نقشي متفاوت در «‌آرام مي‌گيريم‌» ظاهر شده است. صالحي در «‌آرام مي‌گيريم‌» ايفاگر نقش «‌مسعود‌» است كه در توضيح شخصيت آن آمده است؛ مسعود شخصيتي دوگانه دارد كه در روند داستان ضمن تأثيرگذاري در جريان كلي قصه، به مرور متأثر از ديگر شخصيت‌هاي پيرامون خود، مسير تازه در زندگي‌اش پديدار مي‌شود. «مسعود‌» چهارمين فرزند خانواده محوري قصه است كه به دليل بلند‌پروازي‌هايش با ناملايمتي‌ها و تلخي‌هاي عديده‌اي در جريان زندگي خود مواجه مي‌شود. «آشا محرابي‌» همسر مجيد صالحي (مسعود) در «‌آرام مي‌گيريم‌» است كه بالطبع درگير گرفتاري‌هاي همسرش مي‌شود. صالحي و محرابي در اين سريال براي نخستين بار در كنار يكديگر مقابل دوربين رفته‌اند كه اين روزها گروه توليد در شمال غرب تهران مشغول تصويربرداري صحنه‌هاي مربوط به اين خانواده هستند. نقش متفاوت مجيد صالحي و نيز توانمندي هر دو بازيگر حاكي از وجود خانواده‌اي محوري و پر تعليق در روند داستان است.
اين سريال كه در 42 قسمت 45 دقيقه‌اي براي پخش از شبكه دو سيما در نيمه دوم سال جاري آماده مي‌شود، در ساختاري دراماتيك و منسجم به روابط، تفاوت‌ها و تعامل‌هاي بين نسلي، گذشت و نوعدوستي و از طرفي زياده‌خواهي در بستر قصه‌اي با محوريت تمام اعضاي يك خانواده مي‌پردازد. خانواده‌اي كه تنها در سايه همدلي و همگرايي اعضاي آن است كه آرامش و امنيت از دست رفته، دگر باره باز‌مي‌گردد. اين سريال يك ملودرام اجتماعي است كه با كشمكش‌هاي ميان شخصيت‌ها و تعليقات به وجود آمده، سرانجام پيام روشن و تاثيرگذاري را به خانواده‌هاي جامعه امروز ما مي‌رساند، پيامي كه شايد نياز امروز جامعه ماست.
از ويژگي‌هاي «‌آرام مي‌گيريم‌» عدم وجود قهرمان واحد در آن است. در داستان اين سريال شخصيت‌هاي متعدد و متنوعي وجود دارند كه هر يك در جايگاه خود دغدغه‌هاي خاص خود را دارند و به نوعي قهرمان هستند و هر كسي در جامعه ما در هر موقعيتي مي‌تواند با آنها همذات‌پنداري كند. فرهاد گلي، تهيه‌كننده اين مجموعه تلويزيوني «‌آرام مي‌گيريم‌» را برخوردار از قصه‌اي حاوي پيام و روشنگر براي خانواده‌ها و جامعه امروز دانسته و معتقد است:«به نظر مى‌رسد با توجه به قصه اين سريال كه در كنار پرداختن به مسائل مختلف اجتماعى، به خطوط عاشقانه و عاطفى بين شخصيت‌ها نيز توجه ويژه‌اى دارد و به ويژه با بهره‌گيرى از بازيگران شاخص و مطرح، مخاطب امروزى كه حق انتخاب زيادى پيش‌روى خود دارد به راحتى نتواند از تماشاي اين سريال بگذرد.» «آرام مي‌گيريم‌» محصول مشترك انجمن سينماى انقلاب و دفاع مقدس و گروه فيلم و سريال شبكه دو سيماست كه با حضور چهره‌هاي محبوب و مطرح سينمايي و تلويزيوني و نيز برخورداري از درامي پرتعليق انتظار مي‌رود مخاطبان بسياري را با خود همراه كند.
داريوش فرهنگ، آتيلا پسياني، هوشنگ توكلي، ثريا قاسمي، لعيا زنگنه، ليلا اوتادي، كامران تفتي، آشا محرابي، نگار عابدي، علي اوسيوند، محمد فيلي، مهدي سلوكي، ميرطاهر مظلومي، شهرزاد كمالزاده، حميد هدايتي، مونا فرجاد، نسرين نكيسا، محمود مقامي، ارسلان قاسمي و... از جمله بازيگراني هستند كه پيش از مجيد صالحي مقابل دوربين «‌آرام مي‌گيريم‌» قرار گرفته‌اند و روند افزوده شدن چهره‌هاي مطرح سينمايي و تلويزيوني به اين سريال همچنان ادامه دارد.
اين سريال توسط فريدون فرهودى و فروغ فروهيده، بر اساس فيلمنامه «‌آرام مي‌گيريم‌» نوشته روح اله سهرابي و سيد‌مرتضي مصطفوي به نگارش درآمده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار