کد خبر: 793201
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۷
نمایش «من من نیست ، دشمن است و دشمن لجن است» به نویسندگی و کارگردانی میلاد محمدی به روزهای پایانی رسید
به گزارش روابط عمومی گروه، نمایش من من نیست، دشمن است و دشمن لجن است» به نویسندگی و کارگردانی میلاد محمدی که از 11خرداد، در سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان به روی صحنه رفته بود به روزهای پایانی نزدیک شده و تا روز پنجشنبه 3تیر میزبان مخاطبان است.

در این نمایش که، ساعت 18:30میزبان مخاطبان است، بازیگرانی همچون (به ترتیب ورود به صحنه): مهناز ذبیحی، میلاد محمدی، آیدا صادقی، حمید رحیمی، پرنیان گودرزی و محمدرضا مالکی به ایفای نقش می پردازند.

همچنین از دیگر عوامل این کار می توان به؛ تهیه کننده: عسل لطفی، برنامه ریز: محسن محمدی، دستیار کارگردان: احسان صفرزاده، طراح صحنه و لباس: میلاد محمدی، منشی صحنه: نرگس چمنی، مدیر صحنه: مهدی فرهنگ و مرتضی مجرد عالی، مدیر روابط عمومی: امیر پارسائیان مهر، تبلیغات مجازی: گروه هنر مدرن و عکاس: آرزو آزادپور اشاره کرد.

اسم نمایش «من من نیست ، دشمن است و دشمن لجن است » از مجموعه‌ای به نام "کودکانه‌ها" اثر شهیار قنبری گرفته شده که در مورد هسته وجودی، خودآگاهی و ناخودآگاهی انسان است و متن نمایش هم به همین قصه می‌پردازد. از سوی دیگر از بین داستان‌های "کارور"، سه کار انتخاب شده و تبدیل به سه نمایش کوتاه شده است.

شایان ذکر است علاقه مندان با مراجعه به سایت تیوال به آدرس www.tiwall.com/theater/manmannist می توانند نسبت به خرید بلیت این نمایش اقدام نمایند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار