کد خبر: 793173
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۴
موسسه تصویر شهر برگزار می کند؛
نخستین تور مستندسازی از ایده تا ساخت با تلفن همراه توسط موسسه تصویر شهر برای فیلمسازان جوان برگزار می شود.
نخستین تور مستندسازی از ایده تا ساخت با تلفن همراه توسط موسسه تصویر شهر برای فیلمسازان جوان برگزار می شود.

به گزارش "جوان آنلاين"، موسسه تصویر شهر در نظر دارد در راستای تحقق اهداف سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برای نمایش نمایی زیبا از شهر تهران و همچنین ایجاد امکانات آموزشی برای پرورش استعدادهای خلاق در حوزه فیلمسازی، نخستین تور فیلمسازی با تلفن همراه (کارگاه مستندسازی از ایده تا ساخت و نمایش با تلفن همراه) را برگزار کند.

بنابراین گزارش، این تور شامل: برگزاری کارگاه آموزشی ایده‌پردازی ساخت فیلم با تلفن همراه، برگزاری تور یک روزه میدانی-کارگاهی و کارگاه آموزشی برای بررسی آثار تکمیل شده توسط شرکت‌کنندگان می باشد که محسن خانجهانی فیلمساز و کارگردان فیلم های "صندلی شماره 257/ ارتفاع 437/ کلاه شیشه ای/یار دبستانی/ خواهران حافظ/ شهرپولکی/ سندآزادی/ آزادراه/ یک میخ و چند کت و... به عنوان استاد این دوره، فیلمسازان را همراهی می کند.

در پایانِ نخستین تور مستندسازی پس از نمایش آثار برتر، به برگزیدگان هدایایی از جمله تلفن همراه هوشمند و... اهدا خواهد شد.

علاقمندان می توانند تا پانزدهم تیرماه نسبت به ثبت نام و تکمیل فرم فراخوان از طریق وب سایت رسمی موسسه تصویر شهر به آدرس اینترنتی :
​​
www.tasvireshahr.com اقدام و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن  های 43-22893142 (داخلی 122- واحد آموزش) تماس حاصل کنند
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار