کد خبر: 792840
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۶
در پیک کاری یعنی فصل تابستان ۱۰۳روستای شهرستان نهبندان در خراسان جنوبي با تانکر آبرسانی می‌شود که جمعیتی بالغ بر ۲ هزار ۱۰ خانوار و بالغ بر ۹ هزار ۱۸۳ نفر را شامل می‌شود.

 

به گزارش جوان به نقل از روابط عمومی امور آب و فاضلاب روستایی خراسان جنوبي، علیرضا صادقی مدیر امور آب و فاضلاب روستایی نهبندان با عنوان كردن اين مطلب گفت: در طول ماه نزدیک به 205 سرویس آب به این روستا‌ها توسط 5 دستگاه تانکر سیار حمل می‌شود که از این 5 دستگاه تانکر 3 دستگاه دولتی و 2 دستگاه نیز خصوصی است که در مجموع 2 هزار و 460 متر مکعب آب در طول ماه توسط این تانکر‌ها آب حمل می‌شود.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی نهبندان با اشاره به اینکه در حوزه آبرسانی سیار با مشکلات بسیاری مواجه هستیم، گفت: مهم‌ترین مشکل فرسودگی ناوگان آبرسانی سیار است به طوری که گا‌ها با خرابی‌های طولانی مدت تانکرهای آبرسانی روبه‌رو می‌شویم.

وی، عدم اختصاص به موقع اعتبارات را یکی دیگر از مشکلات آبرسانی به روستا‌ها عنوان کرد و گفت: کار خوبی که در سال گذشته انجام شد این بود که تمام اعتبارات مدیریت بحران شهرستان به موضوع آبرسانی سیار اختصاص پیدا کرد که تخصیص بسیار بالایی داشت.

صادقی ادامه داد: پراکندگی روستا‌ها در شهرستان نهبندان یکی دیگر از مشکلات آبرسانی سیار است به طوری که اگر بخواهیم یک سرویس آب به روستاهای مرزی حمل کنیم باید تانکر 300 کیلومتر مسیر طی کند تا یک سرویس آب حمل شود و همین موضوع باعث شده تعداد سرویس‌های حمل آب در روز کم شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار