کد خبر: 792713
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۷
مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان خراسان شمالی از طراحی کارگروه جهادی برای محرومیت زدایی مناطق محروم این استان خبر داد.

 عبدالله امینی فر گفت: با توجه به شناسایی ظرفیت ها وارزیابی مناطق هدف حدود یک هزارو 150نفر جهادگردر غالب 14 گروه جهادی  برای حضور در این مناطق اعلام آمادگی کرده اند

وی  افزود: حدود800نفر در قالب 10گروه جهادی از دانشگاه های مختلف استان و 350نفر در قالب 4گروه از دانشگاه های تهران بعد از ماه مبارک رمضان برای اجرای محرومیت زدایی به مناطق محروم اعزام می شوند.

امینی فر  خاطر نشان کرد: با توجه به شناسایی ها وارزیابی های که از مناطق محروم صورت گرفته است 5کارگروه آموزشی-عمرانی-فرهنگی-پژوهشی وسلامت بهداشت در راستای رسیدگی به مشکلات مناطق هدف وراه حل های پیشنهادی اقتصاد مقاومتی تشکیل شده است.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان خراسان شمالی گفت:بر اساس تخصص های که جهادگران در زمینه های مختلف دارند امیدواریم با برنامه ریزی های انجام شده وآموزش های توجیهی بتوانیم به اهداف پیش بینی شده دست پیدا کنیم.

وی عنوان کرد:در کارگروه پژوهشی با رویکرد طرح کسب کار در این مناطق با بازاریابی محصولات یکی از معضلات تولیدات روستاییان را برطرف کنیم.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان با اشاره به اینکه شرکت های دانش بنیان استان به لحاظ کمی وکیفی در رتبه پایین قرار دارند اضافه کرد:یکی ازمحورهای اساسی اقتصاد مقاومتی بحث شرکت های دانش بنیان است که دلایل عدم رشد آن را با مطالبه گری مورد بررسی وبازبینی قرار می دهیم.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار