کد خبر: 792707
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۹
رئیس آکادمی علوم اجتماعی شانگ‌های چین از افزايش همکاری‌های مشترک توسعه و زمینه سرمایه‌گذاری چینی‌ها در شهرستان چابهار خبرداد.

پروفسور «وانگ ژان» که به همراه یک هیئت چند نفره به چابهار سفر کرده  گفت : دولت چین به ما ماموریت داده تا فرصت های سرمایه‌گذاری در سراسر جهان را با سفرهای متعدد بررسی و برای سرمایه‌گذاری به دولت و بخش خصوصی چین ارائه دهیم.

معاون کنگره ملی خلق چین و مشاور رئیس جمهوری چین افزود: سفر 2 روزه به ایران و حضور در تهران و چابهار به همین منظور است و در این سفر اهمیت سرمایه‌گذاری در پتروشیمی، بنادر و منطقه آزاد چابهار را بررسی کردیم.

وی ادامه داد: انجام کارهای مطالعاتی یکی از اهداف اصلی سفر به ایران و چابهار است تا بدانیم در کدام شهر و منطقه و در چه طرح ها و زمینه‌هایی فرصت سرمایه‌گذاری وجود دارد.

عضو هیات مدیره و قائم مقام سازمان منطقه آزاد چابهار نیز گفت: این شهرستان یکی از نقاط مهم راهبردی در منطقه است که از طریق دریای عمان، کشورهای آسیای میانه و افغانستان را به آب های آزاد متصل می کند.

پیمان‌فروزش‌افزود : چابهار قطب سوم پتروشیمی و خودروسازی خواهد شد و مزیت‌های فراوانی برای سرمایه گذاری، تجارت، گردشگری و ترانزیت دارد.

عضو هیات مدیره سازمان منطقه آزاد چابهار ادامه داد: راه آهن چابهار- ایرانشهر به زاهدان در حال انجام است و با همت دولت طرح توسعه سواحل مکران نیز کلید خورده و تحولات عظیمی با تکمیل زیرساخت‌ها در چابهار شکل می‌گیرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار