کد خبر: 792702
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۴
ششمین جشنواره کتابخوانی رضوی در استان هرمزگان برگزار می شود.

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان هرمزگان با اعلام این خبر و  با اشاره به آمادگی هرمزگان برای برگزاری ششمین جشنواره ملی کتابخوانی رضوی از علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی در استان برای شرکت در این جشنواره دعوت کرد گفت:جشنواره کتابخوانی رضوی هرساله به مناسبت سالروز میلاد  حضرت علی‌بن‌ موسی‌الرضا(ع) و حضرت فاطمه معصومه‌(س) و دهه کرامت و همزمان باسراسر کشور در استان هرمزگان برگزار خواهدشد.

محسن زینلی تختی هدف از برگزاری این جشنواره را اشاعه فرهنگ رضوی، گسترش فعالیت‌های فرهنگی مرتبط با حضرت امام رضا(ع) و شناسایی، معرفی تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار برتر مرتبط با فرهنگ رضوی عنوان کرد.

این مقام مسوول نخستین ویژگی جشنواره امسال  را  انتخاب  و معرفی سه عنوان کتاب برای گروه‌های مختلف سنی  عنوان کرد  تا تمامی افراد بتوانند با توجه به سن و توانمندی خود در مسابقه شرکت کنند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان هرمزگان درادامه بااشاره به اینکه  ازدیگرویژگی جشنواره امسال امکان مشارکت خانوادگی در مسابقه کتابخوانی  است، افزود: علاقمندان ضمن اینکه می‌توانند بر اساس شرایط سنی به صورت انفرادی در مسابقه شرکت کنند، این امکان را دارند که در قالب اعضای یک خانواده نیز بسته سه عنوان کتاب را تهیه و با ارسال پاسخ در قالب پاسخنامه‌های خانوادگی، برگزیده جشنواره شوند.

 زینلی  با بیان اینکه آیین اختتامیه این جشنواره و معرفی برگزیدگان همزمان با دهه کرامت برگزار می‌شود گفت: علاقمندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند برای تهیه کتاب های مسابقه به کتابخانه های عمومی در سطح استان هرمزگان مراجعه کنند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار