کد خبر: 792700
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۳
با امضای تفاهم نامه مشترک بین دانشگاه ارومیه و موسسه جانورشناسی سن پترزبورگ روسیه و لئوبن اتریش این سه دانشگاه با محوریت احیای دریاچه ارومیه با یکدیگر همکاری می کنند.

 مدیر دفتر روابط بین الملل دانشگاه ارومیه با اعلام این خبر گفت: این تفاهم نامه به امضای رحیم حب نقی رئیس دانشگاه ارومیه، پروفسور ویلفرد ایچ لسیدر رئیس دانشگاه لئوبن اتریش و اولگ پوگاچو رئیس موسسه جانورشناسی سن پترزبورگ روسیه رسیده است.

رامین نیکروز  افزود: انجام مطالعات دو جانبه بر روی دریاچه ارومیه با همکاری مرکز مطالعات دریاچه از مهمترین موضوعات درج شده در این تفاهم نامه سه جانبه است.

به گفته وی طبق این تفاهم نامه، سه دانشگاه یاد شده متعهد شدند که فعالیت‌های علمی و پژوهشی، تبادل استاد و دانشجویان تحصیلات تکمیلی، برگزاری دوره‌ها و سمینارهای مشترک را با همکاری همدیگر اجرا کنند.

مدیر دفتر روابط بین الملل دانشگاه ارومیه تاکید کرد: دانشگاه ارومیه در سال 1344 تأسیس شده و با 17 هزار دانشجو در مقاطع مختلف و با برخورداری از افزون بر 500 عضو هیئت علمی  یکی از دانشگاه‌های برتر کشور به شمار می‌رود که هم اینک تعداد زیادی از اساتید و اعضای هیئت علمی این دانشگاه در روند احیای دریاچه ارومیه ایفای نقش می‌کنند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار