کد خبر: 792685
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۵
مدیرکل کانون پرورش فکری چهارمحال و بختیاری از اجرای اجرا ی طرح "کتاب پیامکی" در در مراکز کانون پرورش فکری سراسر این استان خبر داد.

 فرزاد رحیمی افزود: این طرح با هدف افزایش سرانه مطالعه کتاب ویژه اعضای نوجوان، آشنایی والدین و خانواده‌ها با فعالیت‌های کتاب‌محور و کتاب‌های جدید، استفاده از تکنولوژی‌های نوین و به روز رسانی فعالیت‌های کانون انجام می‌شود.

وی گفت: این طرح به صورت استانی در بازه زمانی خاصی اجرا و نتایج حاصل از آن جهت اجرای طرح به صورت کشوری به دبیرخانه نظام پیشنهادات کانون ارائه می‌شود تا در صورت رسیدن به اهداف مورد نظر در سطح کشور نیز اجرا شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه طرح توسعه کتابخوانی در میان اعضا سبب پایدارسازی اعضای مراکز، جذاب کردن فضاهای مطالعاتی و اطلاع‌رسانی در زمینه کتاب‌های به روز و جدید می‌شود، خاطرنشان کرد: این طرح 3 گروه از اعضای نوجوان شامل کسانی‌که ارتباطشان به دلایلی با مرکز قطع شده، اعضایی که به طور میانگین ماهی یک بار به مرکز مراجعه و اعضای فعال است.

رحیمی با اشاره به نحوه اجرای طرح افزود: در ابتدا اسامی اعضاء همراه با شماره‌های تلفن همراه آن‌ها جهت ارسال پیامک توسط مراکز جمع‌آوری شده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در این پیامک تلفنی خلاصه‌ای از کتاب، معرفی مشخصات و کلیات موجود در آن به اعضا اطلاع‌رسانی و از وی دعوت می‌شود تا با مراجعه به مرکز و امانت کتاب با تازه‌های انتشارات کانون آشنا شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار