کد خبر: 791924
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۱
در بيانيه سپاه ثارالله کرمان تشريح شد
سپاه ثارالله کرمان با صدور بيانيه‌اي اعلام کرد: طي اقدامات اطلاعاتي گسترده در فضاي مجازي و حقيقي يکي از سرشبکه‌هاي اصلي وابسته به بيگانگان که مأموريت‌هاي مختلفي در راستاي تحقق اهداف شوم دشمنان نظام انجام داده بود، شناسايي و دستگير شد.
به گزارش تسنيم، خانم نازنين زاغري، تبعه ايراني- انگليسي است که در تاريخ 15 فروردين سال جاري توسط نيروهاي سازمان اطلاعات سپاه کرمان در فرودگاه امام خميني دستگير و به کرمان منتقل شد.
وي با عضويت در شرکت‌ها و مؤسسات بيگانه در طراحي و اجراي پروژه‌هاي رسانه‌اي و سايبري با موضوع براندازي نرم نظام مقدس جمهوري اسلامي مشارکت داشته است. نامبرده يکي از سرشبکه‌هاي اصلي مؤسسات معاند بوده که تحت هدايت و حمايت سرويس‌هاي رسانه‌اي و جاسوسي دولت‌هاي بيگانه فعاليت‌هاي مجرمانه خود را طي ساليان گذشته انجام داده است.
 
بنگاه‌هاي خبري دولت‌هاي استکباري به‌ويژه رسانه‌هاي انگليس خبيث در ماه‌هاي اخير همه توان خود را براي حمايت از فرد مذکور به‌ کار گرفته‌اند تا به ‌خيال خام خود با جوسازي گسترده در عزم راسخ پاسداران انقلاب خللي ايجاد نمايند اما اين خيال باطل هيچ‌گاه به واقعيت تبديل نخواهد شد.

نيروهاي امنيتي سپاه پيش از اين هم تيم‌ها و عناصر وابسته به سرويس‌هاي بيگانه را شناسايي کرده و زير ضربه قرار داده بودند که بنا به مورد در آينده اطلاع‌رساني خواهد شد، اما دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامي بايد بدانند، مأمورين اطلاعاتي سپاه اشراف کاملي بر فعاليت‌هاي خصمانه آنان در فضاي مجازي و حقيقي دارند و بدون اغماض با همه عناصر و شبکه‌هاي وابسته به بيگانه قاطعانه برخورد خواهند کرد. خانم زاغري در طول مدت بازداشت، در يک سوئيت در زندان کرمان نگهداري شده و مرتباً با خانواده خود تماس تلفني و ملاقات حضوري داشته است. در حال حاضر پرونده ايشان براي انجام مراحل قضايي به تهران ارسال شده و تحقيقات تکميلي توسط مأمورين سازمان اطلاعات سپاه در حال انجام مي‌باشد.
منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار