کد خبر: 791835
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۵


دارنده مدال برنز جهان،تمرین زدگی و خستگی روحی و روانی را مهمترین عامل عملکرد ضعیف و دور از انتظارش در رقابت های جام جهانی آمریکا دانست.

علیرضا کریمی

علیرضا کریمی پس از بازگشت تیم ملی کشتی آزاد از رقابت های جام جهانی آمریکا در گفت و گو با ایسنا، درباره علت عملکرد ضعیف خود در این رقابت ها و قبول سه شکست مقابل حریفان، اظهار کرد: از لحاظ روحی خسته بودم و به همین علت بی میل و بی انگیزه کشتی گرفتم. خود خادم هم متوجه این موضوع شد و این که این همه مدت در اردوهای متوالی تیم ملی بودم دچار خستگی روحی و روانی شدم  و به خاطر تمرین زدگی اصلا هیچ میلی به کشتی گرفتن نداشتم.

دارنده مدال برنز جهان افزود: قرار شد طبق صحبتی که با خادم داشتم چند روزی استراحت کنم و ان‌شاءالله پرقدرت و با شرایط روحی و روانی خوب بار دیگر تمریناتم را برای حضور موفق در المپیک از سر بگیرم. می دانم بد کشتی گرفتم و اصلا خارج از بحث نتیجه به هیچ وجه از کشتی هایم راضی نیستم، اما همان طور که گفتم حضور زیاد در تمرینات و اردوهای تیم ملی باعث شده واقعا از لحاظ روحی و روانی خسته شوم.

آزادکار وزن ۸۶ کیلوگرم تیم ملی در پایان درباره توقعات مردم از او برای نمایش جنگندگی منحصر به فردش و به دنبال آن کسب نتیجه مطلوب در المپیک، اضافه کرد: قول می دهم با کمی استراحت و بازیابی روحی و روانی بار دیگر تمریناتم را پرقدرت آغاز کنم و ان‌شاءالله در المپیک بهترین نتایج را بگیرم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار