کد خبر: 791676
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۵
سایه روشن:
به فاصله يک‌سال تا انتخابات رياست جمهوري، برخي دستگاه‌هاي اجرايي با راه‌اندازي ستادهاي تبليغاتي، از هم‌اکنون به استقبال رقابت‌هاي انتخاباتي با شيوه‌هاي خاص رفته‌اند.
يک منبع مطلع با بيان اين خبر به «جوان» گفت: پس از آنکه دولت طي سه سال گذشته نتوانسته دستاورد ملموسي در حوزه مسائل اقتصادي و رفع مشکلات معيشتي مردم داشته باشد، اين بار دست به دامن چهره‌هاي محبوب فرهنگي و هنري شده است. وي افزود در همين زمينه يکي از مشاوران دولتي مأموريت يافته است اين پروژه را در استان‌ها مديريت و هدايت کند. اين منبع آگاه افزود: در اين پروژه که قرار است از نيمه دوم سال‌ جاري کليد بخورد، چهره‌هاي محبوب فرهنگي به شهرهاي مختلف کشور اعزام خواهند شد و در اجتماعاتي که براي آنان ترتيب داده خواهد شد به سخنراني خواهند پرداخت. قرار است تمجيد از جايگاه ايران در جهان و تغيير نگاه‌ها به ايران در دولت يازدهم محور سخنراني‌ها باشد. گرايش به چهره‌هاي فرهنگي براي رأي آوري در حالي است که دولت يازدهم با تمرکز به سياست خارجي و مسئله هسته‌اي تلاش کرد در زندگي اقتصادي مردم گشايش ايجاد کند اما با گذشت سه سال هيچ توفيقي در اين زمينه نداشته است.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Poland
|
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
0
0
جایگاه دولت روحانی نزد ملت ، به مثابه چوپان دروغگو می ماند. حتمأ همه ما ایرانی ها قصه چوپان دروغگو را خوانده اند .
ali
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۰
0
0
وقتي استكبار ديد با جريان براندازي سخت نمي‌تواند با نظام اسلامي مقابله كند، وارد جريان براندازي نرم شد و با مهندسي معكوس در مقابل گفتمان فرهنگي ما جبهه ايجاد كرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار