کد خبر: 791617
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۹
آندرانیک تیموریان

منصوریان منتظر روشن شدن تکلیف امید ابراهیمی است تا هافبک دفاعی خودش را بشناسد اگر ابراهیمی ماندگار نباشد با تیموریان و نکونام شاید وارد مذاکره شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا منصوریان در روزهای نقل و انتقالات معادلات زیادی در استقلال باید حل کند، معادلاتی از درون دروازه گرفته تا نوک حمله اما یکی از معادلات سخت او منطقه هافبک دفاعی است که بسیار با اهمیت است و البته شرایط خاصی هم دارد.

در استقلال امید ابراهیمی و روزبه چشمی در این منطقه به میدان می رفتند که حالا به نظر می رسد شاید امید ابراهیمی از استقلال جدا شود و روزبه چشمی هم تا آذر ماه مصدوم است و عملا نیم فصل اول را از دست خواهد داد.

استقلال البته فرشید باقری را خریده که در این پست به میدان برود و بازیکن بدی هم نیست اما اولویت اول منصوریان امید ابراهیمی است که تا روشن شدن تکلیف این بازیکن باید اندکی صبر کرد.

منصوریان اگر امید ابراهیمی را از دست بدهد شاید با آندرانیک تیموریان و جواد نکونام - این بازیکن رابطه بسیار گرمی با منصوریان دارد-  وارد مذاکره شود و یکی از آنها را به استقلال برگرداند. به هر حال سرمربی استقلال باید فکری جدی بابت این منطقه کند چون عملا استقلال در این میان با فرشید باقری به تنهایی نمی تواند به فکر قهرمانی باشد. هر چند نکونام و تیموریان هم از روزهای اوج خود فاصله گرفته اند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار