کد خبر: 791597
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۱
کمپ تمرینی کانوکانادایی فدراسیون جهانی قایقرانی با برگزاری مسابقات کاپ جهانی و رقابت نمایندگان کشورمان در فرانسه به پایان رسید.

به گزارش «نسیم آنلاین» و به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، کاپ جهانی کانوکانادایی فرانسه با حضور نمایندگان کشورمان در بولونی فرانسه ادامه پیدا کرد. این مسابقات پس از یک هفته تمرین قایقرانان در کمپ توسعه کانوکانادایی بانوان فدراسیون جهانی قایقرانی برگزار شد.

آتنا رئوفی در بخش بزرگسالان و پریسا محمدزاده در بخش جوانان نمایندگان کشورمان با هدایت سیما عروجی در این کمپ شرکت کرده بودند.

31 قایقران در کانوی جوانان و 44 قایقران در کانوی بزرگسالان در این مسابقات حضور داشتند که در فینال B کانوی تکنفره 500 متر بزرگسالان آتنا رئوفی با زمان 2:24.15 دقیقه در رده سوم قرار گرفت و پریسا محمدزاده در فینال B کانوی تکنفره 500 متر جوانان با زمان 2:24.07 دقیقه در رده دوم ایستاد. محمدزاده در فینال B کانوی تکنفره 200 متر جوانان نیز با زمان 54.75 ثانیه در رده نخست قرار گرفت.

در مسافت 2000 متر در بخش بزرگسالان آتنا رئوفی با زمان 11:34.23 دقیقه یازدهم شد و در بخش جوانان پریسا محمدزاده با زمان 11:08.36 دقیقه در رده ششم قرار گرفت.

در ادامه این مسابقات، رقابت کانوی چهارنفره با ترکیب تیم های منتخب برگزار و آتنا رئوفی به همراه تیم منتخب خود موفق به کسب مدال برنز شد.

بدین ترتیب قایقرانان کشورمان به کار خود در کمپ توسعه کانوی بانوان پایان دادند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار