کد خبر: 791366
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۹
متقاضیان مسکن مهر به اظهاران فاجعه‌آمیز آخوندی وزیر راه و شرهسازی واکنش نشان دادند، شماری از آنها برای چندمین بار خواستار استعفای وی شدند و فاجعه را گماشتن یک فرد سیاسی در یک وزارتخانه اقتصادی دولت یازدهم دانستند.
وزیر راه و شهرسازی دیروز باز هم طرح مسکن مهر را مورد انتقاد قرار داد. آخوندی با بیان این‌که طرح مسکن مهر فاجعه آمیز است گفت: «طرح فاجعه‌آمیز مسکن مهر با وجود اینکه صدهزار میلیارد تومان هزینه به همراه داشت، اما در گزارش وزیر کشور اعلام شد حدود 19 میلیون بد مسکن در کشور وجود دارد و 9 میلیون نفر حاشیه‌نشین؛ البته وزارت راه و شهرسازی به تکمیل مسکن‌های مهر متعهد است و حدود 2 میلیون و 215 هزار پروژه را مورد رسیدگی قرار داده است. نکته دیگر اینکه 117 هزار واحد مسکن مهر فاقد متقاضی هستند که جای تأمل دارد.»

این اظهارات وزیر راه و شهرسازی و حمله دوباره به بزرگ‌ترین طرح مسکن‌سازی کشور واکنش مسکن مهری‌ها را به دنبال داشت و آنها نظراتی را در ذیل خبر "طرح مسکن مهر فاجعه‌آمیز است" درج کردند.

تعدادی از این نظرات در ادامه می‌آید؛

بهرامی- با تشکر از خبرگزاری تسنیم که پیگیری مشکلات مردم به ویژه در حوزه مسکن رو در صدر فعالیت هاش قرار داده است. ابتدا به ساکن امیدوارم جناب آقای آخوندی با توجه به سابقه سیاسی به ویژه در سال 88 و انتخابات ریاست جمهوری از تخصص کافی و لازم در حوزه راه و شهرسازی برخوردار باشند.

نکته دوم اینکه خیل زیادی از مردم پایتخت در مرکز و نهایتا اطراف تهران (نزدیک به تهران) برای امرار معاش تردد دارند و عملا نمی توانند برای سکونت به دامنه کوه ها و ارتفاعات تهران پناه ببرند!

ای کاش این دولت و وزیر غیرمحترم دولت فعلی به جای تخریب دولت قبل و پوپولیستی خواندن برخی طرح های دولت گذشته در این 3 سال، علاوه بر پیگیری لاک پشت گونه مسکن مهر کمی هم به احیای بافتهای فرسوده تهران می پرداخت تا مردمی که قادر نیستند از تهران به ارتفاعات پناه ببرند در همین مرکز و حومه شهر با راحتی بیشتری تردد و رفت و آمد می کردند ... ای کاش.

سلام و عرض ادب. آقای آخوندی امیدوارم یک روز هم که از عمرت شده تاوان این ظلمی که به من و خانواده ام و متقاضی های مسکن مهر روا کردی را بدهی. خائن کسی هست که همین چندوقت پیش پیشنهاد انحلال سازمان حمایت از مصرف کننده ها رو مطرح کرد با افکار لیبرالیسمی_رییس جمهور هم یا نتوانست یا نخواست ذات و افکار خطرناک این وزیر را عوض کند. چشم امیدمان به دفتر حضرت آقا و علما و مجلس هست خدایا با زبان روزه قسمت می‌دهم حقمان را از این ظالم بگیر_آمین.

کجای دنیا خانه دار کردن قشر ضعیف مزخرف است که این وزیر این اتهام را می‌زند. وزیری که کاخ نشین باشد از حاشیه نشینی و مستاجری به عنوان مزخرف حرف می‌زند.شما اگه نمی‌توانید مدیریت کنید لطفا استعفا بدهید تا فرد دیگر این راه را برود.

حمید حیدری- فاجعه خود شمایی که با یک نطق فکر نکرده تن و بدن هزاران نفر مسلمان هموطن را می‌لرزانی.شما خودت دلال هستی. عبده را فراموش نکرده‌ایم هنوز.

4سال انتظارمسکن مهر پردیس-در جواب باید گفت: بودن شخصی چون شما به عنوان وزیر مسکن این مملکت فاجعه آمیز است.

میثم- اینکه اخوندی وزیر این مملکت است واقعا فاجعه آمیزه , مگر می‌شود طرح مسکن مهر که هزاران نفر را سروسامان داده بی فایده دانست , وقتی تفکر روسا و وزرای این دولت سرمایه داری و اشرافی گری باشد بهتر از این نمی‌شود.

کوروش- جناب وزیر متمول. فاجعه افکار جنابعالی است ک این مردم بی‌خانمان را چندین سال به‌خاطر بازیهای سیاسی معطل کردید.

با سلام جناب آخوندی فاجعه دقیقا اعتماد نابجای ملت به دولت است ! فاجعه مسئولین ناکارآمد برسرکار است ! فاجعه چپاول بیت المال و نالیدن از نبودن بودجه و نفدینگی است. با تشکر از تسنیم نیوز.

در این سه سال از وزیر مسکن و راه هیچ چیز هیچ چیز و هیچ چیز جز انتقاد ندیدیم ای کاش به جای این حرفها لحظه ای خودش را جای متقاضیان آواره مسکن مهر بگذارد.

رجبی- جناب وزیر، مسکن مهر که هزاران نفر مستضعف را صاحب خانه کرد فاجعه آمیزاست .اختلاسهایی که سرمایه مملکت را تخلیه کرد فاجعه آمیز نبود ازهم پاشیدگی خانواده ها فاجعه آمیز نیست ،4سال بازی با عمر، روح و روان مردم به خاطر بی کفایتی مدیران فاجعه آمیز نیست، شب می‌خوابیم با هزار فکر جور و ناجور صبح بیدا می‌شویم می‌بینیم تصمیم جدید گرفته شده فقط برای نا امید کردن متقاضی فاجعه نیست لطفا از کلمات به این راحتی استفاده نفرمائید. اگر بخوام فاجعه ها را نام ببرم یک ساعت وقت می‌برد.ننگ بر آدمهای نالایق که با مردم بازی میکنند.

مهدیس- واقعا متاسفم برای این ادبیات . وقتی مملکت وزیری مثل شما دارد چه می‌شود گفت ,فاجعه شمایید که در طی چهارسال نتوانستید خانه‌های آماده شده دولت قبل را تحویل بدهید .هیهات من ذله.

سعید- به نظرمن آخوندی دارد به همه مردم خیانت می‌کند نه فقط به متقاضیان مسکن مهر.چون طرحی که به تصویب رسیده وهزینه ساخت آن را هم از متقاضیانش گرفتند این همه به تاخیر انداختند الان هم مردم ناراحتند هم پیمانکار هم خود دولت وهرکس مسبب را دیگری می‌داند چون هزینه ها بالا رفته است.

واینجا بزرگترین بازنده مردم هستند، اگر از اول می‌گفتند مزخرف است این همه پول را به اینها نمی‌دادیم وجای دیگر خاکی به سر می‌ریختیم و این همه اجاره هم از دست نمی‌دادیم. وزیر فوق متاسفانه خیانت می‌کند.

سیفی (فاز 11 پردیس)- سلام فاجعه پولها و سرمایه هایی است که زیردست شما به خاطر نداشتن مسئولیت و وجدان و نبود نظارت درست و حسابی چپاول کرده اند ! مزخرف مدیریت مالی و اجرایی طرح مسکن مهر توسط دولت است! با تشکر از تسنیم

عفت- آقای وزیر شما خانه دار شدن دو میلیون و 200 هزار نفر از شهروندان را فاجعه می‌دانید؟ این وظیفه مسئولان است که برای مردم کشورشان سرپناه بسازند. حالا که خودبا هزار مرارت خانه ساختیم .آنرا فاجعه می‌نامید؟

جعفر مهربان- متاسفم برای چنین وزیری که قشر مستضعف رو در نظر نمی‌گیرد.

یاسر پورآقایی- فاجعه دولتی است که دستاوردهای هسته‌ای را به باد داد فاجعه وزیری است که در کاخ زندگی میکند فاجعه رییس جمهوری است که بر خلاف نظر رهبری میگوید برجام فتح الفتوح است و باید شکر گزار باشیم فاجعه رکود بی سابقه در تمام تاریخ ایران است فاجعه فیش حقوقی 234میلیونی است.

ناشناس- آقای وزیر لطفا بفرمائید در این 3 سال کدام طرح مفید را در حوزه مسکن ارئه کرده اید که حالا به طرح مسکن مهر می‌گوئید فاجعه؟ زمانیکه داشتید قبول مسئولیت می‌کردید مگر نمی‌دانستید که پروژه مسکن مهر ناتمام است و باید آنرا به سرانجام برسانید. نکند چشم بسته و بدون در نظر گرفتن تعهدتان به مردم این پست را قبول کردید؟ به هر حال من نوعی نمی‌دانم و نمی‌توانم قبول کنم که نمی‌خواهید این طرح را به پایان برسانید. باید بدانید مردم هوشیارتر از گذشته هستند و این حرفها را قبول نمی‌کنند. هرچه زودتر خانه های ما را در فاز 11 پردیس تحویل بدهید.

آقای وزیر فاجعه آمیز این است که سرمایه چندین ساله قشر ضعیف و عمدتا جوان را سوزاند و امیدشان به داشتن سرپناه رابه نا امیدی رساند ! چون شما می‌گویید مزخرف هست باید در حق ما که چند سال به هزار زحمت و سختی گذراندیم تا سقفی بالای سرمان باشد ظلم شود. بعد با منت گذاشتن وزیر مملکت که خادم مردم به حساب می‌آید ، بر سر ما بگویید که مجبورید یک جوری جمع کنید این خانه آمال و آرزوهای ما را !؟ شما بویی از وجدان نبرده اید ! با تشکر از تسنیم.

وزیر محترم خوب شما را برای همین کار منصوب کرده اند تا بتواتی گره باز کنید.

فرهاد نیا- جناب آخوندی چرا سر خود دربرف فرو می‌کنید مردم یکبار به حزب شما اطمینان کردند بالاخره این مدت وزارت شما تمام می‌شود و روسیاه ملت هستید حالا در مجلس هر دروغی که می‌خواهید بگویید. دولت بعدی هم دست شما را رو می‌کند و این طرح را تحویل می‌دهد. شما لیاقت نداشته خودتان را به مردم نشان دادید.

آزاده جلائی- با سلام متقاضی فاز 8 هستم با گذشت پنج سال و واریزی کامل هنوز به حقمان نرسیدیم...با کلی قرض و بدهی و مستاجری....ظلم از این بالاتر که اشک مظلوم را در آوردید.

حسن فاز ٨- واقعا متاسفم که وزیره کشورم شما هستید، کمی به فکر این مردم بودن بد نیست.

زهرا دلیر- فاجعه وجود شما در سیستم است که هنوز نتوانستید کاری برای کسی بکنید.

قاسمی- شما و دولت بی تدبیر ناامید فاجعه آمیز و مزخرف هستید یا مسکن مهر یک سری افراد ضعیف و کم درآمد جامعه.آقای مهندس آخوندی این ادبیات مزخرف وفاجعه آمیز را بگذار کنار.

چشم انتظار مسکن مهر پردیس- با این عقاید پوچی ک شما آقای آخوندی نسبت به مسکن مهر دارید باید هم 4سال انتظار این مردم بی خانمان بکشند مطمئن باش که خدا جای حقی نشسته است.

امیر یارمحمدی- کاش خود شما فقط یک هفته مثل این متقاضیان مسکن مهر زندگی می‌کردید تا ببینید چه رنجهایی که این قشر مستضعف می‌کشند.

نا امید- طرح مسکن مهر فاجعه نیست، 4 سال عمر و سرمایه ی مردم به بازی گرفته شده، به نظر بنده به عنوان یک ایرانی، انتخاب و انتصاب شما به عنوان وزیر، فاجعه انگیزه، 9 میلیون نفر به امید همین واحد ها زندگی می‌کنند که شاید روزی از زیر فشار اجاره های سنگین و بیرحمانه خلاص شوند.

می‌خواستم به این آقای آخوندی برسانید فاجعه آمیز مدیریت شماست که به جای اینکه به فکر مردم قشر پایین جامعه باشید نمک روی زخم آنها می‌پاشید.

به خدا میسپارمتان- اگر طرح بهتری برای مسکن مهر داری ارائه کنید چرا با اعصاب و روان مردم بازی می‌کنید امیدوارم خودت از وزارت مسکن بروی کنار،قبل از اینکه برکنارت کنند.

مقدم- آقای محترم لطفأ دست از عوام‌فریبی بردارید اگر این طرح فاجعه بود شما چه طرح مثبتی در این چهار سال ارائه داده اید؟ متقاضی بیچاره فاز 11 پردیس.

ف. امینی-متاسفم که مالیات می‌دهم و طی قرارداد با دولت انتخابیم وجه خانه ای راکه دولتم تعهد با ساختش کرده را به موقع و طبق تعهدم واریز میکنم وبعد وام تعلق کرفنه به ان را برداخت میکنم ،و صبر میکنم بر خلف وعده های انجام تعهدات طرف مقابلم ،ولی همین دولت انتخاب شده از جانب من وامثال من بارها توهین وتحقیرم کرده ،، دولتی که با رای من وفرزندانم برسر کار امده وای بر من.

فاز 8 آواره- جناب آخوندی ، مسکن مهر فاجعه آمیز نیست، فاجعه آمیز رفتار غیرمسئولانه شماست. فاجعه آمیز حق مردمی که کل سرمایشان را دست شما دادند.

جواد- جناب آخوندی وزیرمحترم تاکی میخواهید از این حرفهای بیهوده در مورد مسکن مهر بزنید.تا کی بی حرمتی نسبت به یک سری مردمان کم درآمد که منتظرخانه های خودشان هستند.دیگر باید خجالت کشید از روی این مردمان اگر نمی‌توانی وزارت را تحویل بده به اون کسی که از شکم سیری صحبت نکند .آقای رئیس جمهور به داد این ملت برس با این وزرای شکم سیر.

متقاضی مسکن مهر پردیس- فاجعه آمیز تو هستی طرح مزخرف تو هستی اگه این طرح نبود،من الان امیدی به خانه دار شدن نداشتم تو این چند سال شما به جای این مسکن مزخرف چه کردی؟

حامد- فاجعه فعلا شمایید که با استعفای خود ما را خوشحال می‌کنید. فاجعه مدیران بی لیاقتی مثل شما هستند که توان کامل کردن پروژه های مسکن مهر را ندارند.یاد بگیر در عرض 3 ماه کانال مانش را ساختند.

رجبی- فاجعه دقیقا خودشمایی که نتوانستی طرحی با پیشرفت 70 درصدی را به نتیجه برسانی .شما فاجعه ای که خواب چندین هرارنفر رامختل کردی خوشحالم که خودتان را با اسم فاجعه معرفی کردید.

متقاضی فاز11- آقای عزیز مسکن مهر و پولش رو پیش پیش گرفتید !!!پولها رو چه کار کردید ؟به پیمانکاران که بدهکارید ٬ خانه ها هم تکمیل نیست ٬حالا مردم بعداز 4سال حقشان را  مطالبه می‌کنند ٬طرح مسکن مهر شد مزخرف؟!!! مزخرف امثال شما هستند که مملکت را فلج و ورشکسته کردید.

جناب آخوندی به فرمایش شما طرح مسکن مهر فاجعه آمیز است درصورتیکه انتساب شما به این سمت و تحویل ندادن مسکن مهر فاجعه آمیزتر است.

یک مستضعف- با چه جسارتی بارها و بارها به مردمی که چشم امید بعد از خدا به خانه دار شدن با مسکن مهر امیدوارند. آقای آخوندی ما مردم مستضعفیم و چون پول خرید بلیت هواپیماهای میلیارد دلاری غربی شما را نداریم دلیل نمی‌شود که فاجعه بار باشیم.

شما که توانایی اداره این وزارت خونه را ندارید بهتر نیست استعفا بدهید و راه رو برای فرد توانمندی که به فکر قدرت طلبی و مال اندوزی نیست باز کنی!

با سلام به نظر من فاجعه انگیز انتخاب شما به عنوان وزیر است طرحی که حدود 9 میلیون نفر را در این فضای نا امیدی جامعه امیدوار نگه داشته الان وسیله ای شده برای اختلاف این دولت و دولت قبل. سال بعد سال انتخابات ریاست جمهوری است اگر آقای روحانی برای رای مردم احترام قائلی وزیری کارآمد انتخاب کن که بتواند پاسخگوی امید مردم باشد وعده هایتان را یادتان باشد با احتیاج به رای مردم داری آقای رییس جمهور.

فاجعه مدیریت بسیار، بسیار ضعیف شماست.من شک دارم که شما اصلا سواد داشته باشید نمی‌دانم چطور مسند به این بزرگی را به شما اختصاص دادند.لطفا تقصیر عدم مدیریتی خود را به مسکن مهر نچسبانید.

 برای دولت متاسفم که حتی سیاست نگه داشتن آرای ملت را ندارد. دو میلیون خانه ای که برای ملت مهم است و از شکم و آسایش و همه چیز خود گذشتند و پولش  را در اختیار شما بی انصافها قرار دادند. حالا حساب کنید هرکدام از متقاضیان فقط خانواده خود و بستگان را حدود ده نفر از رای شما منصرف کنند 20ملیون نفر را مخالف خودتان کردید حالا دیگر مخالفان به کنار.
منبع: تسنیم
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
0
0
دولت قانون را ببین---- دولت وخصوصا وزیر بی کفایت یک مسکن هم برای مردم وخصوصا فقرا نساخته اند .ولی به اینهمه مسکن مهری که دولت سابق برای فقرا ساخته لگد می زند--- با با جان ماهم انتقاد به احمدی نژاد در دوسال آخر داریم - ولی مثل شما نیستیم که بی انصافی کنیم- بالاخره قیامت وخدایی هم هست؟؟؟ قابل توجه دولتی ها وخصوصا وزیر بی مسکن و سخنگوی توجیه گر
مسعود سعیدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
0
0
مسکن فقط چهار دیواری وسط بیابون نیست ، مسکن و محله ساختن مدرسه میخواد درمانگاه میخواد قبرستون میخواد پاسگاه پلیس میخواد ، فاجعه است چون در مناطق پرت بدون در نظر گرفتن شرایط فقط چهاردیواری ساختند با کیفیت نه چندان مطلوب و بدهی سنگینی روی دوش بانکها و بودجه مملکت و بالا بردن تورم گذاشتند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
اگر چه درقدم اول ممکن است که این فکر کارخوبی نباشد ولی وقتی مسکنی درجایی برای حل مشکلات مردم بناشود به دنبال آن ضرورت ایجاد پاسگاه ،درمانگاه، قبرستان و...ایچاد می شود(که نمونه اش در شهرستان ما به وجود آمده است) ولی متاسفانه دردولتهای سازندگی واصلاحات عملا هیچ گونه اقدامی در رفع محرومیت زدایی از شهرها نشد بلکه این آقایان مدام به فکر تفریح وخوشگذرانی های خودشا ن بودند نه جوانان را استخدام کردند نه به آنها شغل دادند نه حرفه ای نه کاری ولی جناب آقای دکتراحمدی نژاد (ایده الله تعالی ) همه این کارهای معطل مانده از دولتهای قبلی را برای خدمت به خلق به جان خود خرید وتا مرز شهادت پیش رفت تاجایی که دومحافظ عزیز ایشان درمنطقه سیستان وبلوچستان به شهادت رسید ند وچند بار هم ایشان از خطر ترور جان سالم به دربردند .این نشان می دهد که ایشان ازجان مایه گذاشتند وسبب شده است که مردم ایشان را شبیه شهید رجایی (ره) بدانند که هم استکبار ستیز بود وهم به فکر مردم ولی این دولت مدام از خدمت به مردم شانه خالی می کند.بنابراین شما هم نباید انتظار داشته باشید که مردم روی خوشی به این دولت نشان دهند.
ص ب
|
Qatar
|
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
0
0
دم دكتر احمدي نژاد گرم كلي إز مردم اين مملكت رو حتي در مساحت هاي كوچك إز مستأجري نجات داد شما چيكار كرده أيد چندكيلومتر رَآه ساخته أيد چقدر إز پروژه هاي قديم را تكميل كرده أيد فقط ياد گرفته أيد هر حا نميتوانيد كاري براي راحتي مردم انجام دهيد ياد دولت گذشته ميافتيد حيّا كنيد اين إز مسكّن وأنهم إز گراني كه پدر مردم رو در أورده بعد إز پايان دولت شما معلوم ميشود چقدر بالا كشيديد ودر كدام كشور سرسبز به خوش گذراني ميگذراني شايدانهم كار دولت قبل باشد
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار