کد خبر: 788589
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵
در حالی که برخی رسانه‌ها از سوءقصد و شلیک گلوله به سمت یکی از مدیران سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری خبر داده‌اند، یک مقام مسئول در این سازمان اعلام کرد که این حادثه سوءقصد نبوده و خودزنی بوده است.
ایسنا: یک مقام مسئول در سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری اظهار کرد: ساعت 15 روز گذشته - دوشنبه - یکی از مدیران کل سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری در مسیر جلسه از راننده‌اش تقاضا می کند که ماشین را متوقف کند تا وسیله ای از صندوق عقب بردارد و پس از توقف، شخص مدیر کل در پشت ماشین اقدام به خودزنی و شلیک گلوله به خود می کند.

وی با بیان اینکه انگیزه خودزنی برخی مشکلات خانوادگی بوده است، افزود: آقای مدیر کل به قصد خودکشی گلوله ای به زیر گلوی خود شلیک می کند اما از روز گذشته با انتقال به بیمارستان مداوا برای نجات جان وی آغاز شد و هم اکنون حال عمومی وی رو به بهبودی است.

این مقام مسئول در سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری گفت: هیچ سوءقصدی در کار نبوده و حتی در گزارش های نیروی انتظامی نیز خودزنی مورد تایید قرار گرفته است که البته خوشبختانه به دلیل استرس و فشار عصبی که در فرد مذکور وجود داشته است، وی موفق به شلیک گلوله به سمت جمجمه خود نشده و از نظر وضعیت سلامت، حالش نسبتا مساعد گزارش شده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار