کد خبر: 788138
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۸
عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور در حکم خود برای بابک دین‌پرست قائم‌مقام وزیر در امور بین‌الملل و رئیس مرکز اطلاع‌رسانی آورده است: با عنایت به مراتب تعهد، درایت و تجارب موثر به موجب این حکم جنابعالی را با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای منصوب می‌نمایم.
تسنیم: رحمانی‌فضلی طی حکمی بابک دین‌پرست را با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور منصوب کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور در حکم خود برای بابک دین‌پرست قائم‌مقام وزیر در امور بین‌الملل و رئیس مرکز اطلاع‌رسانی آورده است: با عنایت به مراتب تعهد، درایت و تجارب موثر به موجب این حکم جنابعالی را با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای منصوب می‌نمایم.

تحقق سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی،‌ توسعه همه‌جانبه و متوازن،‌ شناخت و به منصه ظهور رسانیدن همه استعدادها و ظرفیت‌های مناطق، جذب سرمایه‌ها، تسهیل و فراهم نمودن بستر و زمینه سرمایه‌گذاری، برنامه‌ریزی برای حمایت از تولید و رفع موانع آن و بهبود فضای کسب و کار با هماهنگی مناسب در حوزه‌های اقتصادی و استانداری‌ها از جمله اموری است که انتظار دارد به عنوان رویکرد اصلی وزارت کشور با جدیت هرچه تمام‌تر در جهت اجرایی شدن آن تلاش و کوشش نمائید.

رحمانی‌فضلی در این حکم آورده است: توفیق روز افزون‌تان را در پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای "مدظله العالی" در جهت پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سیاست‌ها و برنامه‌های دولت تدبیر و امید از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.

به گزارش تسنیم، فروزان‌مهر استاندار خراسان‌رضوی در دولت احمدی‌نژاد پیش از این مسئولیت معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور را بر عهده داشت و اکنون با حکم وزیر کشور مشاور وزیر در امور اقتصادی شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار