کد خبر: 787988
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰
پس از آنکه ارتش آل سعود گذرگاه مرزی حرض و شهر میدی را هدف قرار داد بر مرزهای یمن و عربستان آرامشی شکننده حکم فرماست.
به نقل از تلویزیون المیادین جنگنده های رژیم آل سعود بیش از پنجاه حمله هوایی به پادگان لشکر عمالقه انجام دادند.

این پادگان که یکی از قدیمی ترین پادگان های ارتش یمن است در استان عمران در شمال یمن واقع است.

در تعز نیز درگیری ها در سمت شرق این شهر در مناطق ثعبات و جمحلیه در جریان است و این درگیری ها تا منطقه ذباب کشیده شده است.

پس از آنکه ارتش آل سعود گذرگاه مرزی حرض و شهر میدی را هدف قرار داد بر مرزهای یمن و عربستان آرامشی شکننده حکم فرماست.

احمد زبیبه گزارشگر شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد جبهه نهم در شمال شرقی صنعا در معرض حملات پی در پی جنگنده های رژیم ال سعود واقع شده است. با وجود اعلام آتش بس نیروهای عبدربه منصور هادی به حملات توپخانه ای و موشکی خود به این منطقه ادامه می دهند.

یکی از رزمندگان یمنی گفت: ارتش و کمیته های مردمی یمن در کمین مزدوران سعودی هستند و ما مواضع آنها را هدف قرار خواهیم داد و آنها نمی توانند از دست ما فرار کنند.

یکی دیگر از مبارزان یمنی گفت: ما تا آخرین قطره خون مان با سعودی و مزدورانش خواهیم جنگید و ضربات سنگینی به آنها وارد خواهیم کرد.

جبهه نهم شاهد درگیری های شدیدی بوده است. ما به هر سو که می رفتیم شاهد آثار ویرانی و حملات هوایی بودیم. خانه ها، راه ها و پل ها ویران شده بودند. تمامی آنچه در این شهر یافت می شد دچار تخریب و ویرانی شده بود.

یکی از مبارزان یمنی که بر روی آوار یک منزل ایستاده بود گفت: این ویرانه منزل عموی من است که جنگنده های متجاوز سعودی آن را مورد هدف قرار داده اند. ما به مقاومت خود ادامه می دهیم و پایه های تخت مستکبران را به لرزه در خواهیم آورد.

جبهه نهم برای نیروهای عبدربه منصور هادی و ائتلاف سعودی اهمیت بسیاری دارد زیرا این منطقه یکی از گذرگاه های مهم برای رسیدن به صنعا است اما کنترل مستمر اغلب مناطق نهم به دست ارتش و کمیته های مردمی یمن باعث شده است که سعودی ها و مزدوران شان با وجود حملات هوایی و تلاش برای پیشروی به سمت این منطقه، نتوانند این منطقه را به کنترل خود در آورند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار