کد خبر: 787839
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۱
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی از برگزاری مسابقه کاریکاتور «هولوکاست» قدردانی کردند.
فارس: در پی برگزاری مسابقه بین‌المللی کارتون و کاریکاتور «هولوکاست»، طی پیامی از سوی دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی از این رویداد هنری قدردانی شد.

سیدمسعود شجاعی‌طباطبایی دبیر دومین مسابقه بین‌المللی کارتون و کاریکاتور هولوکاست در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: طی تماس تلفنی از سوی دفتر حضرت آقا به بنده گفته شد که ایشان فرموده‌اند این کار عالی است.

بر اساس این گزارش، در پی انتشار اثر توهین آمیز به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) در نشریه شارلی ابدو، دومین مسابقه بین‌المللی کاریکاتور آزادی بیان از سوی مؤسسه راه، انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس  و موسسه رسانه‌ای اوج با موضوع هولوکاست به دبیری سیدمسعود شجاعی‌طباطبایی برگزار شد.

پس از اعلام فراخوان دومین مسابقه بین‌المللی «هولوکاست»، هنرمندان 50 کشور با 845 اثر در این رویداد هنری شرکت کردند که با واکنش‌ شدیدی از سوی رژیم صهیونیستی مواجه شد؛ طوری که این رژیم از دبیر کل سازمان ملل خواست تا مسابقه کاریکاتور هولوکاست را محکوم کند.

همزمان با روز نکبت در 25 اردیبهشت (14 می) دومین دوره نمایشگاه کاریکاتور «هولوکاست» در حوزه هنری برپا شد؛ در این نمایشگاه 100 اثر کارتون و 50 اثر کاریکاتور چهره با محوریت نتانیاهو دیده شد؛ این نمایشگاه تا 10 خرداد ادامه دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار