کد خبر: 787814
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۶
سردار نقدی:
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: باید نام وارد کنندگان عمده‌ای که بی رویه و با رابطه و از راه‌های غیر قانونی دست به واردات می‌زنند در رسانه‌ها اعلام شود و مردم آنها را بشناسند.

جوان آنلاين: سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در همایش فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج کارگری و مسئولین سازمان های بسیج کارگری استان ها و شوراها که در سالن پنج آذر برگزار شد، گفت: در این زمینه فرهنگ سازی شود، برای یک زندگی رو به جلو، شرافت کار و تلاش بسیار پر اهمیت است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تأکید کرد: تنبلی، بیکاری، مفت خوری و رانت خواری باید به عنوان جلوه های زشت و غیر انسانی تقبیح شده و جامعه از آن  فاصله بگیرد، که متاسفانه  در جامعه بر عکس شده و هرکس پول بیشتری داشته باشد یک ارزش است.

وی با تصریح اینکه راه برون رفت از مشکلات امروز، تلاش بیشتر است، ادامه داد: مسئله دیگر که باید جز اولویت‌های بسیج کارگری باشد مسئله ارتباط بین کارگر و کارفرما است که بر خلاف نظام سرمایه داری و نظام کمونیستی اینها را در مقابل هم تعریف می‌کنند اما در تفکر اسلامی این دو مکمل هم، رفیق و صمیمی هستند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: کارفرمای مسلمان واقعی، دستگیر کارگرانش است و اهل ثروت اندوزی نیست زندگی ساده ای دارد. این فرهنگ باید تعمیم داده شود.
وی مسئله اصلی را کیفیت کار و ترویج فرهنگ وجدان کاری دانست و گفت: کشوری که خود را اسلامی لقب می دهد باید محصولش با کیفیت ترین باشد.

نقدی ادامه داد: قدری توجه بیشتر می تواند یک محصول را از لحاظ کیفی عالی و غیر قابل رقابت کند و در غیر اینصورت هم محصول غیر قابل استفاده و هم مواد اولیه و سرمایه را به هدر می دهد.

وی در بیان مأموریت حلقه صالحین در بسیج کارگری خاطرنشان کرد: موضوعاتی نظیر کاهش هزینه تولید، کاهش مصرف انرژی، افزایش کیفیت کالا، کاهش دور ریز مواد اولیه، طریقه استفاده صحیح از ابزار و امکانات و سالم نگه داشتن آنها و به طور کلی ارتقای بهره وری، مأموریت های مهم حلقه های صالحین بسیج کارگری است.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج اظهار داشت: دشمن به دنبال القای این مسئله به مردم است که در صورت مقاومت یک زندگی رنج اور و پر از سختی را باید تحمل کنید؛ زندگی بدون رفاه مردم بدون آسایش بدون هیچ افقی برای پیشرفت؛ یا اینکه اگر آسایش و پیشرفت و رفاه می خواهید باید با امریکا بسازید و دست از مبارزه با ظلم و وحشی گری امریکا و ادم کشی صهیونیست ها بردارید.

وی با تأکید بر فرمایش امام راحل گفت: پاسخ یک انسان که انسانیت و شرافت و خود را حفظ کرده معلوم است امام می‌فرماید زندگی شرافتمندانه را بر رفاه حیوانی ترجیح می دهیم.

نقدی اضافه کرد: مسئله این است که ما امروز بر سر این دو راهی نیستیم، بلکه راه جدیدی در مقابل ما است.

وی افزود: هم می خواهیم مبارزه کنیم و سختی را تحمل کنیم و هم رفاه و آسایش داشته باشیم و با ظلم مبارزه کنیم. راه پیشرفت و رفاه ما از مبارزه و مقاومت می گذرد. 37 سال در برابر زیاده خواهی های آمریکا ایستادگی کرده ایم و تمام این پیشرفت ها و دست آوردها ثمره همین مقاومت و ایستادگی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: در اقتصاد مقاومتی ما می توانیم ضمن تداوم مبارزه با ظلم و وحشی گری و آدمکشی و تجاوز استکبار به پیشرفت دست پیدا کنیم. این همت و عمل می خواهد که در آن کمبود داریم و باید برای رسیدن به آن تلاش کرد.

وی با تأکید بر اینکه در این مسیر حرف زیاد زده می شود، ادامه داد: که حتی مقام معظم رهبری این سال را به نام اقدام و عمل نامگذاری کردند. باید مردمی وارد میدان شد. همانطور که در زمان تجاوز صدام به کشور نیروی عظیم مردمی بکار گرفته شد و آن پیروزی بزرگ به دست آمد در این عرصه نیز با ورود مردم به جنگ اقتصادی حماسه خلق خواهد شد.

نقدی تأکید کرد: مردم نباید منتظر کسی باشند، بسیجیان باید وارد میدان شوند و در این جهاد حضور یابند، چه در جنبه های تولید و افزایش کیفیت و کمیت آن و چه از جنبه مقابل با واردات بی رویه و قاچاق است.

وی با اشاره به اینکه افرادی با دغل کاری و اخبار دروغ قصد دارند واردات را بر تولیدات غلبه دهند، خاطرنشان کرد: ایران مهد محصولات و میوه های با کیفیت است اما با بهانه های واهی از خارج میوه وارد می کنند. ما هم در مقابل این سکوت می کنیم و چیزی نمی گوییم و در مقابل آن ایستادگی نمی کنیم.

نقدی افزود: باید نام وارد کنندگان عمده ای که بی رویه و با رابطه و از راه های غیر قانونی دست به واردات می زنند در رسانه ها اعلام شود و مردم آن ها را بشناسند.
وی گفت: باید در مقابل مصرف این کالاها نیز موضع گیری شود؛ بسیج کارگری به عنوان قشری که بیشترین ضربه و آسیب را از واردات و قاچاق کالا می خورد باید در مقابل این پدیده وارد عمل شود.

نقدی افزود: باید تجار و وارد کننده ها کالاها، واحدها و فروشگاه هایی که خاص فروش کالای خارجی و تابلوهای تبلیغاتیشان تبلیغ جنس خارجی است  به چالش کشیده شوند.

وی در خاتمه افزود: کارگران باید به حق مطالبه گر حقوق واقعی خود و صیانت از تولید ملی باشند و در مقابل این موج خانمان برانداز قاچاق و واردات بی رویه بایستند و این را از مسئولین بخواهند.

منبع: فارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
0
0
جناب سردار مشکل مردم اعلام اسامی یک عده زالو نیست بچه های ما چند ماه است حقوقشان پرداخت نمیشود در پلی اکریل اصفهان با شعار وسخنرانی مگر کشور اداره میشود
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار