کد خبر: 787773
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۶
پروانه نمایش «آسپرین» برای توزیع در شبکه نمایش خانگی صادر شده و اواسط ماه جاری این مجموعه در شبکه نمایش خانگی پخش خواهد شد اما تاریخ دقیق عرضه اولین قسمت این مجموعه مشخص نیست
مجموعه نمایش خانگی «آسپرین» به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی فرهاد نجفی اواخر بهار در تهران کلید خورد و فیلمبرداری فصل نخست آن که شش قسمت دارد، چندی قبل تمام شد. به گزارش خبرنگار مشرق، همچنین فیلمنامه فصل دوم این سریال که 10 قسمت خواهد بود در حال حاضر توسط فرهاد نجفی در حال نگارش است و به محض دریافت پروانه نمایش فصل اول، پیش تولید فصل دوم «آسپرین» آغاز خواهد شد.

فرهاد نجفی تهیه کننده و کارگردان «آسپرین» درباره آخرین وضعیت پخش این سریال در شبکه نمایش خانگی به خبرنگار مشرق گفت: پروانه نمایش «آسپرین» برای توزیع در شبکه نمایش خانگی صادر شده و اواسط ماه جاری این مجموعه در شبکه نمایش خانگی پخش خواهد شد اما تاریخ دقیق عرضه اولین قسمت این مجموعه مشخص نیست.وی افزود: بخشی از فیلمبرداری فصل اول «آسپرین» در حال حاضر در منطقه رعفرانیه در حال پیگیری است و تا دو هفته دیگر به پایان می رسد همچنین به طور همزمان نگارش فصل دوم این مجموعه در حال انجام است.

مسکن شهرزاد به زودی توزیع می‌شود

«آسپرین» با چهار فصل پانزده قسمتی، تازه ترین تجربه کارگردانی فرهاد نجفی است که در کارنامه خود آثاری نظیر فیلم های سینمایی «چارسو» و «حرکت اول» و سریال «ماتادور» را ثبت کرده است.فیلمنامه این سریال را تیم نگارش شامل وحید حسن زاده، حمید سلیمی و سمیه تاجیک به نگارش درآورده اند و کار نوشتن فیلمنامه فصل اول که از پاییز سال گذشته آغاز شده، همچنان همزمان با تصویربرداری در جریان است. همچنین توزیع این سریال به عهده موسسه هنرنمای پارسیان خواهد بود.

در خلاصه داستان سریال آمده است: تیمی چهارنفره از نخبه های علم روانشناسی، مخفیانه پروژه ای تحقیقاتی به نام آسپرین را پیگیری می کنند که درباره بیماران مبتلا به فراموشی است اما نتایج تحقیقات چیزی نیست که آنها انتظارش را می کشند. سال ها بعد یکی از پزشکان به نام صبوری به تنهایی پروسه تحقیقاتی را ادامه می دهد اما با شکست روبرو می شود. همه چیز آشفته می شود به ویژه وقتی نیما مردی که در این آزمایش ها دچار آسیب های فراوانی شده، در صدد کشف گذشته خود بر می آید.

بازیگران فصل اول سریال «آسپرین» عبارتند از: علیرام نورایی، مجید صالحی، همایون ارشادی، فرخ نعمتی، زیبا بروفه، روناک یونسی، سیما خضرآبادی، سیدمهرداد ضیائی، علی انصاریان، مهدی ماهانی، مهران نائل، هادی دیباجی، بابک نوری، مهدی علیپور، پیام احمدنیا، رضا بادامچی، مهسا باقری، ایزابلا پیکیونی، ارمیا قاسمی، رضا اخلاقی راد، سلمان فرخنده، افشین نخعی، رامتین کیانپور، وحید مهین دوست، علی محمدی، مهدیه نساج، محسن میری، بابک قادری، محمدرضا مقدم، بهروز زهره وند، امید صیاح، رضا یارخلج، فوژان قبادیان، ساناز نیکنام، الهه فرشچی، اندیشه میرسپاهی، مهدی نوروزی، نسیم ملکی، مهرنوش عبدالعلی، امید رستمی، علی گلبهاران، سحر قریشی، سارا خوئینی ها… با حضور هادی کاظمی و شقایق فراهانی. بازیگران خردسال: نادیا نجفی، آرشام طالبی، موگه تمدن نژاد، ایمان قره مادانی، ماهان بالاجاده.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار