کد خبر: 787761
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۹
شهروندان یمنی با برگزاری راهپیمایی و تجمعات اعتراض‌آمیز بار دیگر دخالت‌های آمریکا و ادامه تجاوز به این کشور را محکوم کردند.
به نقل از المسیره، شهروندان یمنی روز جمعه گذشته با برگزاری تظاهرات و تجمعات اعتراض آمیز، بار دیگر دخالتهای آمریکا در جنوب و ادامه تجاوز و محاصره دریایی و هوایی و زمینی این کشور را محکوم کردند.

بر اساس این گزارش، جمعی از شهروندان منطقه حارة البیضاء در بخش الحالی در استان الحدیده با برگزاری تظاهراتی، حضور نیروهای آمریکایی در جنوب و ادامه تجاوز ائتلاف متجاوز سعودی آمریکایی به این کشور را محکوم کردند.

تظاهرات کنندگان حارة البیضاء، ضمن محکوم کردن سکوت سازمان ملل متحد در قبال آنچه بر سر مردم یمن آمده است، بر حمایت خود از نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی در جبهه‌ها تأکید کردند.

همچنین شهروندان بخش عیال سریع در استان عمران نیز با برگزاری تظاهراتی پرشور که مقامات محلی و چهره‌های سرشناس این منطقه در آن حضور داشتند، جنایتهای ائتلاف متجاوز سعودی علیه مردم این کشور و ورود استعمارگران به برخی از استانها در جنوب را محکوم کردند.

تظاهرات کنندگان، ضمن اعلام آمادگی کامل خود برای رفتن به جبهه‌های نبرد در راه حفظ عزت و کرامت و استقلال یمن، اقدامات تروریستی علیه شهروندان در جنوب این کشور را محکوم کردند.

عربستان سعودی ضمن ائتلاف با برخی کشورهای عربی منطقه از ششم فروردین 94 حملات گسترده علیه یمن را کلید زد تا از این طریق بتواند «عبدربه منصور هادی» رئیس جمهوری مستعفی و فراری یمن را به قدرت بازگرداند.

بر اثر این حملات، تاکنون هزاران یمنی از جمله زنان و کودکان کشته یا زخمی و ده‌ها هزار نفر نیز آواره شده‌اند و 80 درصد تأسیسات زیربنایی، خدماتی و درمانی این کشور ویران شده است.

منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار