کد خبر: 787721
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۲
مدیر جهاد کشاورزی پلدشت از اجراي عمليات تامين آب در 25 هزار و 420 هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان پلدشت از طریق سدها خبر داد.

قاسم تارودی‌زاده گفت: احیای اراضی کشاورزی در شهرستان پلدشت انجام می‌گیرد و بر این اساس از طریق سدهایی که احداث می‌شوند نسبت به آبرسانی به این اراضی از سدهای موجود استفاده می‌کنند.

وی با بیان اینکه در 25 هزار و 420 هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان پلدشت عملیات تامین آب از طریق سدها انجام می‌شود، احیای اراضی کشاورزی را در این شهرستان حالئی اهمیت عنوان کرد.

مدیر جهاد کشاورزی پلدشت با بیان اینکه در این خصوص 22 هزار و 300 هکتار از اراضی پایاب سد کرم آباد احیا خواهند شد، افزود: آب مورد نیاز این اراضی از طریق سد کرم آباد تامین خواهد شد.

این مسئول با اشاره به اعتبار هزینه شده در این زمینه، ادامه داد: برای احیای این میزان اراضی کشاورزی 11 هزار و 500 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است که این اعتبار از طریق شرکت آب منطقه‌ای و جهاد کشاورزی استان تامین می‌شوند.

تارودی‌زاده با بیان اینکه احیای اراضی و تامین آب مورد نیاز آنها در راستای رونق فعالیت در بخش کشاورزی انجام می‌گیرد، گفت: لازم است تا شاهد تسریع در روند اجرای این پروژه‌ها باشیم.

مدیر جهاد کشاورزی پلدشت با بیان اینکه اقدامات احیا و تامین آب مورد نیاز سد قیقاج نیز در 2 هزار و 170 هکتار در دست اجرا است، افزود: برای این منظور 372 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

ول با بیان اینکه 950 هکتار از اراضی سد آغ چای نیز تامین آب خواهند شد، گفت: در قالب این پروژه اراضی اطراف سد آغ چای از آب کشاورز بهره‌مند می‌شوند که برای این منظور نیز 440 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار