کد خبر: 787713
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۹
مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری ازاجراي طرح تعالی برای دومین سال متوالی در مدارس استان چهارمحال و بختیاری خبر داد.

بهروز امیدی با بيان اينکه در راستای اجرای طرح تعالی مدارس نمونه استان ارزیابی و معرفی شدند گفت: این طرح در 154 مدرسه استان برگزار شد که از این تعداد 68 مدرسه در مقطع ابتدایی، 43 مدرسه در مقطع متوسطه اول، 30 مدرسه متوسطه دوم، 10 مدرسه فنی و حرفه‌ای و 3 مدرسه استثنایی زیرپوشش این طرح بودند.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه 20 هزار دانش‌آموز زیرپوشش این طرح هستند، افزود: طرح تعالی 20 درصد از کل مدارس و 20 درصد از جمعیت دانش‌آموزی استان را در بر می‌گیرد که بیشتر این دانش‌آموزان در مدارس پر جمعیت در حال تحصیل هستند.

امیدی گفت: طرح تعالی در شهرستان‌های شهرکرد، بروجن، لردگان، کوهرنگ، اردل، سامان، فارسان اجرا شده است.

وی افزود: مهم‌ترین هدف طرح تعالی بدست‌آوردن مهارت‌ها در زندگی، ارتقای کیفیت آموزشی و پرورشی مدارس، افزایش مشارکت دانش‌آموزان در مدارس و محور برقراری نظام رشد انگیزشی است.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این طرح به منظور بالا بردن کیفیت آموزش در مدارس صورت می‌گیرد و با اجرای آن آموزش و پرورش استاندارهای لازم را به دست می‌آورد و الگوهای مدیریتی خوبی در جامعه ترویج پیدا می‌کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار