کد خبر: 787704
تعداد نظرات: ۹ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹
رئیس‌جمهور در مراسم افتتاحیه مجلس دهم:
حجت‌الاسلام روحانی گفت: از تورم خطرناک ۴۰ درصد به ۱۰ درصد رسیدیم و امسال انشاءالله به تورم تک رقمی می‌رسیم. در سال ۹۵ به رشد ۵ درصدی خواهیم رسید.
به گزارش جوان‌آنلاين ، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور صبح امروز در مراسم افتتاحیه دهمین دوره مجلس شورای اسلامی حضور یافت و به ایراد سخنرانی پرداخت.

مهمترین محورهای سخنان رئیس‌جمهور به شرح ذیل است:

*مردم ایران بیش از 100 سال همواره در پی مجلسی قوی، کارآمد و در چارچوب موازین اسلامی که بتواند خودسری‌ها را باطل کند، بودند.

* روز افتتاحیه مجلس دهم شورای اسلامی را که در ماه مبارک شعبان است را به همه منتخبان این دوره و همه ملت ایران تبریک عرض می‌کنم.

* آن جایی که موفقیت است، مجلس و قوه قضائیه و سایر ارکان نظام جای خود را دارند؛ برای حل معضلات کشور نیازمند تعامل هستیم، البته همه در برابر قانون تسلیم هستیم و اطاعت از قانون لازم و ضروری است.

*در ابتدای دولت یازدهم با مشکلاتی مواجه بودیم که با کمک مجلس و مردم از بسیاری مشکلات عبور کردیم. از تورم خطرناک 40 درصد به 10 درصد رسیدیم و امسال انشاءالله به تورم تک رقمی می‌رسیم. در سال 95 به رشد 5 درصدی خواهیم رسید.

*یکی از الزامات رشد 8 درصدی، سرمایه‌گذاری 30 تا 50 هزار دلاری ناشی از سرمایه‌گذاری‌های خارجی است. ما در برجام به این نقطه رسیدیم که اگر انسجام در میان مردم و هماهنگی میان قوا باشد و خطوط قرمز رهبری لحاظ شود و افراد شایسته انتخاب شوند، می توانیم مشکل بزرگی مانند مذاکرات هسته‌ای را حل کنیم.

* در مجلس دهم و دولت یازدهم باید جغرافیای سرمایه و بازار و تکنولوژی را روشن کنیم.

* برای ایجاد اشتغال و رفع فقر راهی جز رشد و رونق اقتصادی نداریم.

*باید در مجلس دهم از تجربیات 9 دوره گذشته استفاده کنیم. باید در این دوره از مجلس کیفیت قوانین بالا باشد. باید قوانینی تصویب شود و از سوی دولت اجرا شود که مشکلات کشور را حل کند و فساد اقتصادی بر طرف شود.

*روزها و ساعت‌های مرارت آوری داشتیم و مجلس در موضوع برجام به خوبی در کنار ما و مردم بود و توانستیم مهمترین مسئله سیاسی کشوری و منطقه‌ای را حل کنیم.

*به زودی به سهمیه قبلی صادرات نفت می‌رسیم.

منبع: تسنیم
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
1
2
دروغ زیبنده یک روحانی نیست.
امسالت را هم خواهیم دید.
دروغگو دشمن خداست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۰
راستي كي بود كه مي گفت در :
100 روزه اول . همه مشكلات معيشتي مردم را حل مي كنم و اكنون كه 1100 از آن دروغ بزرگ جهاني مي گذرد . هنوز كاري نكرده است ؟!!!

هههههههههههههههه
ناشناس
| United States
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
فقط اصولگرايان معصوم وپاك هستند حتي با 3هزار ميليارد تومان اختلاس خخخخخخخ
واقعيت را روحاني عزيز گفته. از دوران ناپاك دولت قبل،حالا خيلي بهتره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
1
2
یارانه ام را که قطع کردید افزایش حقوق بازنشسته ها را هم که نمیدهید بچه ام سه ماه حقوق نگرفته با این شرایط قطعا" به تورم منفی خواهید رسید البته اگر حقوقهای چند ده میلیونی اعوان وانصارتان را قطع کنید ودزدان اموال عمومی را بگیرید و به سخنگوی دولت هم بفرمایید حقوق دریافتی دولتیان را به مردم درست اعلام کنندوشعار ندهند
ناشناس
|
United States
|
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
2
1
احسنت بر دكتر خار چشم افراطي ها
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۰
درود بر نرم تنان دزدي كه حقوقهاي بالاي 100 ميليوني و به عبارتي دزدهاي بالاي 100 ميليون از بيت المال دارند
و آنگاه وقتي نوبت واريز يارانه 45 هزار توماني مردم فقير و بدبخت مي رسد . مي فرمايند كه عزا گرفته ايم !!!
omid
|
United States
|
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
1
1
البته ایشون راه فراری از دروغهایی که میگن دارن و اون اینه که بندازن گردن اقای احمدی نژادو, دولت تدبیر و امید بی تدبیرترین دولتی که امید خیلیهارو نا امید کرده, دولتی که قرار بوده کلید خیلی از مشکلات باشه اما تبدیل شده به مشکلی که خودش نیاز به کلید داره
عبدالله منتقد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
1
0
گمان نمی کنم فلاتی ! دیدیم که چطور روز اجرای برجام تمام تحریم ها لغو شدند ! دشمنی کدخدا نسبت به ایران اسلامی کاهش یافت !! جوانان از بیکاری در آمدند ! ببخشید فراموش کردم که تمامی این مشکلات و مشکلات آینده تقصیر دولت احمدی نژاد است !!! فقط خوشحالم برای سکته دادن مسئولین بی مسئولیت این دولت هم که شده آقای احمدی نژاد هر بار در استانی حاضر شده و مورد استقبال مردمی قرار می گیرد .
فرهاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
1
0
هروقت دولت تورم پایین آورده رکود ناشی ازبیکاری بالا آمده است ومتاسفانه دولت برنامه خاصی وعملکردی برای مطلب دوم ندارد
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار