کد خبر: 787656
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۳
خبرگان ملت با انتخاب عالم مجاهد آيت‌الله جنتي به عنوان رئيس مجلس خبرگان رهبري به مدت دو سال بار ديگر نشان دادند که در حساس‌ترين زمان‌ها بهترين تصميمات را مي‌گيرند.
خبرگان ملت با انتخاب عالم مجاهد آيت‌الله جنتي به عنوان رئيس مجلس خبرگان رهبري به مدت دو سال بار ديگر نشان دادند که در حساس‌ترين زمان‌ها بهترين تصميمات را مي‌گيرند.
آيت‌الله سيدمحمد شاهچراغي، نماينده ولي‌فقيه در استان سمنان اظهار داشت: حضور مردم هميشه در صحنه ايران اسلامي همواره آب پاکي را روي دست مستکبران عالم ريخته است که نمونه آن را در انتخابات خبرگان رهبري و مجلس شوراي اسلامي مي‌توان ديد. امام جمعه سمنان، با اشاره به اهميت مجلس خبرگان رهبري در نظام مقدس جمهوري اسلامي، اضافه کرد: خبرگان با تصميمات خود همواره نشان داده که پيرو و مدافع حقيقي ولايت فقيه هستند و در روزهاي اخير با انتخاب هوشمندانه رئيس و هيئت رئيسه انقلابي مجلس خبرگان بار ديگر اين مهم را ثابت کردند. وي با بيان اينکه نمايندگان مجلس خبرگان رهبري فقهايي انقلابي هستند و راه انقلاب و کشور را با عزم و اراده پولادين و توکل بر خداوند ادامه خواهند داد، تصريح کرد: نمايندگان مجلس خبرگان رهبري بار ديگر نشان دادند در خط ولايت و اسلام ناب محمدي(ص) گام برمي‌دارند و همواره مدافع ولايت هستند؛ دشمن خواب اين را ببيند که بتواند در ارکان اصلي نظام اسلامي خللي وارد سازد. آيت‌الله شاهچراغي تأکيد کرد: امروز دشمن با حمله به نهادهاي انقلابي نظام اسلامي ازجمله مجلس خبرگان رهبري قصد دارد عملکرد و کارکردهاي آن را زير سؤال ببرد؛ اما هرگز موفق نخواهد شد چراکه خبرگان براي نظام، از نظام و در نظام جمهوري اسلامي ايران ادامه حيات مي‌دهد و اين صلابت همواره خارچشم دشمنان تنگ‌نظر بوده است. نماينده ولي‌فقيه در استان سمنان با اشاره به مشکلات به وجود آمده به دليل سياست‌هاي خصمانه آل‌سعود در راه اعزام حجاج به حج تمتع امسال گفت: رفتار و گفتار سران کم‌خرد عربستان سعودي در اين زمينه بسيار نگران‌کننده است که اميدواريم با تلاش نمايندگان ايران اسلامي هرچه زودتر موانع از ميان برداشته شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار