کد خبر: 787526
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۹
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: این آخرین اردویی است که فرصت داریم بازیکنان را مورد بررسی نهایی قرار دهیم.
میزان: کارلوس کی‌روش پس از تمرین امروز (جمعه) تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار داشت: گزارشی از هفته اول آماده‌سازی تیم ملی برای حضور در جام جهانی 2018 ارائه می‌دهم. این آخرین اردویی است که فرصت داریم بازیکنان را مورد بررسی نهایی قرار دهیم.

وی ادامه داد: از عملکرد فوق‌العاده بازیکنانم تشکر می‌کنم که با تمرکز در خدمت تیم ملی بودند. از رئیس پژوهشگاه نفت هم تشکر می‌کنم که دفتر خود را در اختیار ما قرار داد. یک بار دیگر از مسئولان پژوهشگاه صنعت نفت تشکر می‌کنم که همه امکانات خود را در اختیار تیم ملی قرار دادند.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان تصریح کرد: یک ضرب‌المثل پرتغالی می‌گوید «کسی که هر چه در توان داشته را گذاشته، احتیاجی ندارد همه چیزش را بگذارد.» از حمایت‌ها هم ممنونیم چون بدون این حمایت‌ها نمی‌توانستیم کاری انجام دهیم.

کی‌روش خاطرنشان کرد: با 23 یا 24 بازیکن به مقدونیه سفر می‌کنیم. با تیم اصلی مقدونیه بازی خواهیم کرد و منتظر پاسخ مسئولان فیفا برای برگزاری این دیدار هستیم. امیدوارم یک بازی دیگر هم در ایران برگزار کنیم.

وی در مورد لباس‌های اسپانسر جدید تیم ملی گفت: بررسی‌های لازم را انجام دادم و فردا گزارش خود را به مهدی تاج ارائه می‌دهم.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان تأکید کرد: جام جهانی از همین ماه برای تیم ملی آغاز شده است. جلسات متعددی با تاج داشتم. خواسته من این بود که از تیم ملی ایران جدا شوم چون نقطه نظرات خودم را داشتم. نمی‌خواهم شرایط را پنهان کنم. همه چیز واضح و شفاف بود. پس از 67 ساعت جلسه قانع شدم فدراسیون فوتبال با مدیریت تاج در راستای حل مشکلات قدم برمی‌دارد. هیچ شکی نداریم افرادی درون و بیرون فدراسیون برخورد خصمانه‌ای با تیم ملی دارند.

کی‌روش تصریح کرد: متأسفانه اهداف برخی از افراد کنار ما مخل اهداف تیم ملی است. به همین دلیل با رعایت احترام گفتم که می‌خواهم ایران را ترک کنم. اگر بخواهم جزئیات ماجرا را بگویم بی‌شرمانه است. رفتار برخی مسئولان از جمله مدیر ورزشگاه آزادی خصمانه است. نمی‌دانم مدیریت ورزشگاه آزادی تحت‌نظر چه کسی کار می‌کند اما این رفتارها دو سال پیش هم وجود داشت. آن زمان گفتیم سهوی بوده اما وقتی دو، سه سال تکرار شد، نشان می‌دهد خصمانه است. او رفتار خصمانه‌ای نسبت به تیم ملی دارد و مدیران مافوق او هم چنین رفتاری دارند. بازی مهمی مقابل مقدونیه داریم ولی حتی یک جلسه هم در ورزشگاه آزادی تمرین نکردیم. افسوس می‌خورم و ناراحت هستم. از مسئولان پژوهشگاه نفت متشکرم اما باید بگویم در یک زمین غیراستاندار تمرین کرده‌ایم. این زمین، تفریحی است.

وی افزود: این رفتارها منافع تیم ملی را تأمین نمی‌کند. صحبتی از سمت دکتر شهاب مطرح شد که من قصد تنبیه او را داشته‌ام. این مطلب را تکذیب می‌کنم. سه نامه از دکتر سیف، شهاب و خانلری دریافت کردم که آن را در اختیار رسانه‌ها قرار می‌دهم. این مأموریت که شهاب به ایفمارک برود، تصمیم دکتر سیف بود. دکتر سیف گفت: «مأموریت دکتر شهاب این است که از ورود دشمنان تیم ملی به داخل ساختمان جلوگیری کند که توسط دکتر هراتیان انجام شد». طبق نوشته آقایان مأموریت دکتر شهاب این است که از ورود افرادی که ضد منافع تیم ملی هستند، به ساختمان ایفمارک جلوگیری کند. طبق این نقل قول، یکی دیگر از دلایل حضور شهاب، حکومت تقلبی این خانم بود که قلمرویی که برای خودش و نزدیکانش به وجود آورده است. من این تصمیم را برای دکتر شهاب نگرفته‌ام. این تصمیم از سوی افراد دیگری گرفته شده و من گفتم که مأموریت دکتر شهاب به پایان رسیده است.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: هدف ما این است که در بازی‌ها پیروز شویم. کار ما بررسی عمیق و کارآمد در فرایند انتخاب بازیکنان است.

کی‌روش از اظهار نظر در مورد فینال لیگ قهرمانان اروپا خودداری کرد و ادامه داد: درباره هر مسئله‌ای که خارج اردوی تیم ملی است، نباید صحبت شود. تنها درباره یک مطلب صحبت می‌کنم و آن هم صعود به جام جهانی است. صعود به جام جهانی با بهانه‌ها امکان‌پذیر نخواهد بود. اگر امروز صبحانه و نهار نخورید، می‌توانید فردا آن راجایگزین امروز کنید؟ اگر از هواپیمایی بدون هیچ چتری پایین بپرید، زنده می‌مانید؟

وی افزد: هرکسی رفتار خصمانه‌ای نسبت به تیم ملی داشته باشد برای من مانند عربستانی‌ها و قطری‌ها خواهد بود. وقتی تیم ملی را به پرتغال بردم، مسئولان دولتی کشورم از تیم ملی ایران حمایت کردند. به اردن، عمان، اتریش، استرالیا و کشورهای دیگر سفر کرده‌ایم و همه سعی داشتند به تیم ملی کمک کنند اما مدیر ورزشگاه آزادی فردی است که رفتارش نسبت به تیم ملی خصمانه است.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در پایان گفت: می‌دانم برخی می‌گویند کی‌روش دوباره صحبت‌های گذشته را تکرار کرده اما این بار همان افراد هستند که رفتارهای گذشته را تکرار می‌کنند. تا زمانی که این رفتارها را داشته باشند، هیچ‌کس نمی‌تواند جلوی دهان من را بگیرد. من هم ممکن است به صورت روزمره اشتباه کنم اما رفتار خصمانه نسبت به تیم ملی درست نیست. پنج سال است در ایران حضور دارم و می‌دانم ممکن است توجیه کنند. از تاج درخواست می‌کنم بازی تیم ملی ایران مقابل قطر را به تبریز منتقل کند چون مطمئن هستم آنجا رفتار بهتری نسبت به ما و تیم ملی انجام می‌شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار