کد خبر: 787473
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۷
مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: تصمیم داریم برای سال آینده لیگ برتر والیبال تیمی متشکل از بازیکنان جوان و با انگیزه را روانه مسابقات کنیم.
فارس: محمود شیعی درمورد آخرین شرایط تیم والیبال باشگاه پیکان اظهار داشت: با توجه به شرایطی که در بازار نقل و انتقالات وجود دارد باشگاه پیکان با تیمی جوان و معمولی در رقابت‌‌های لیگ برتر والیبال سال آینده شرکت خواهد کرد. برای مثال خبر‌هایی می‌رسد که بازیکنان با مبالغ سنگین به تیم‌های مختلف می‌روند و با این آشفته‌بازاری که وجود دارد ما آینده روشنی برای والیبال پیکان در بازار نقل و انتقالات نمی‌بینیم.

وی ادامه داد: نمی‌خواهیم وارد این ماجرا شویم، بنابراین تیمی معمولی‌تر از سال گذشته جمع و جور می‌کنیم تا با نیروی جوانی کار را دنبال کنیم. والیبال ایران بازیکنان خیلی خوبی دارد و ما تلاش خواهیم کرد تا با کمک برخی از آنها آینده خوبی برای والیبال پیکان رقم بزنیم.

مدیرعامل باشگاه پیکان در پاسخ به این سوال که آیا این تصمیم ربطی به صعود تیم فوتبال پیکان به لیگ برتر دارد یا خیر، عنوان کرد: واقعیت این است که اخذ چنین تصمیمی برای والیبال ربطی به صعود فوتبال ندارد، چراکه برای فوتبال هم قرار شده تا تیمی معمولی ببندیم و به مصاف حریفان برویم.

شیعی با بیان اینکه امسال نمی‌خواهیم ریخت‌وپاش کنیم، افزود: از دوره گذشته فوتبال تجربه تلخی داریم و با وجود اینکه هزینه‌های زیادی کرده بودیم نتایج برعکس گرفتیم و به دسته اول سقوط کردیم. تلاش خواهیم کرد در فوتبال و والیبال رفتار معقولانه‌ای داشته باشیم و با اعتماد به جوانان ابتدا پایداری و ثبات ایجاد کنیم و پس از آن به سمت قهرمانی برویم.

وی با رد خبر مذاکره باشگاه پیکان با سعید معروف، تصریح کرد: با این برنامه‌ریزی که انجام دادیم در واقع نیازی به سعید معروف نداریم. ممکن است بازیکنانی که دو سال قرارداد دارند را بتوانیم نگه داریم و برای سایر نفرات باید شرایط را بررسی کنیم. به احتمال فراوان سال آینده بازیکن ملی‌پوش و گران قیمت در تیم خود نخواهیم داشت.

مدیرعامل باشگاه پیکان عنوان کرد: شرایط بازیکنان با انگیزه و با قیمت معقول را بررسی کرده و از حضور آنها استفاده خواهیم کرد. همین برنامه را برای بازیکنان خارجی هم داریم؛ یعنی اگر در پستی ضعف داشته باشیم و بازیکن خارجی مناسب پیدا شود از وجود آنها استفاده می‌کنیم. این موضوع را با پیمان اکبری هم در میان گذاشتیم و وی ضمن موافقت با این موضوع قراردادی یک ساله با ما امضا کرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار