کد خبر: 787336
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۵
نماینده مجلس نهم با اشاره به دیدار فائزه هاشمی با اعضای فرقه ضاله بهائیت تاکید کرد: عذرخواهی نکردن فائزه هاشمی دهن‌کجی به مردم بود.
تسنیم: علیرضا مرندی نماینده مجلس نهم و وزیر بهداشت دولت هاشمی دیدار فائزه هاشمی با بهائیان را اقدامی بسیار زشت و ناپسند خواند و اظهار داشت: عذرخواهی نکردن فائزه هاشمی به دلیل دیدار با فرقه ضاله بهائیت دهن کجی به مردم بود.

مرندی درباره اولویت‌های مجلس دهم گفت: طبق فرموده مقام معظم رهبری همه مردم انتظار دارند دولت، مجلس و قوه قضائیه به مسائل اقتصاد مقاومتی و اشتغال جوانان بپردازد.

نماینده مجالس هشتم و نهم افزود: مبارزه با استکبار و عدالت اجتماعی مسئله دیگری است که باید مجلس دهم آن را در اولویت قرار دهد.
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۵
0
0
این علیا مخدره محترمه روی بی توجهی رسانه ها به انچه میخواست رسید. شهرت نام بردن از ایشان در رادیو های بیگانه اظهار نظر کردن مقاماتی از ایشان در رسانه ها مطرح شدن دین ساختگی بهایی در دنیا و مظلوم نمایی انها و صد البته خوشحالی انها چون دانش اموزان نو جوان هم روی کنجکاوی پی گیر این این ایین کذایی شدند و انها هم همین را می خواستند. در حالی که اگر روز نامه های اصول گرای ما بی تفاوت از این موضوع می گذشتند.و سر و صدایی نمیشد این بیشتر انها را می سوزاند خوب حالا چی شده واقعیت هیچ چون اعتراضاتی شد و بعد هم مانند نمونه های دیگر به بوته فراموشی.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار